صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وقتی «بنیاد برکت» جای خالی دندان‌ها را پر می‌کند

  • کد خبر: ۲۹۵۲۲۷
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه تاکنون به ۵۸ هزار نیازمند در مناطق محروم در طرح لبخند بابرکت خدمات دندانپزشکی رایگان توسط گروه‌های جهادی مورد حمایت ارائه شده است، گفت: تا پایان سال نیز به ۷۰ هزار نفر نیازمند دیگر خدمت‌رسانی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت در بازدید از اجرای مرحله پنجم طرح لبخند بابرکت (خدمات دندانپزشکی در مناطق کم‌برخوردار) در امامزاده عبدالله شهرری اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌های درمان و سلامت اقدامات خوبی انجام داده است که طرح لبخند برکت یکی از این اقدامات است. 
وی با بیان اینکه دندانپزشکی از درمان‌های پرهزینه و بالا همچنین عدم پوشش بیمه‌ای لازم، در طرح لبخند بابرکت خدمات دندانپزشکی در مناطق کم‌برخوردار کشور توسط گروه‌های جهادی مورد حمایت بنیاد برکت به‌صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: این کار به‌صورت مستمر در حال انجام است و تاکنون ۸۵ هزار خدمت دندان‌پزشکی به ۵۸ هزار نیازمند در مناطق محروم به ارزش ۵۵ میلیارد تومان ارائه شده است.


مدیرعامل بنیاد برکت اضافه کرد: تا پایان سال ۱۰۰ هزار خدمت دندان‌پزشکی به ۷۰ هزار نیازمند در مناطق محروم به ارزش ریالی بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.