صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد گفت: عملیات عمرانی و احداث تقاطع غیرهم‌سطح مصلی به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجراست و طبق برنامه‌ زمان‌بندی و گزارش‌های ارائه شده، تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد نوروزی، در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد از برخی پروژه‌های عمرانی واقع در این مناطق، اظهار کرد: تقاطع غیرهم‌سطح مصلی، یکی از درخواست‌های مکرر ساکنان منطقه بوده و همیشه متقاضی و پیگیر آغاز عملیات اجرایی این پروژه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تقاطع غیرهم‌سطح مصلی نقش بسزایی در کاهش ترافیک ورودی شهرک‌های شهید رجایی و باهنر دارد، گفت: ادامه این مسیر و اتصال آن به سمت بهشت‌رضا (ع) و شهرک طرق دیگر مزایای ترافیکی پروژه پس از تکمیل خواهد بود.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد تصریح کرد: برگزاری مناقصه برای اجرای تقاطع غیرهم‌سطح مصلی سبب شد تا پروژه از نظر قیمتی به صرفه و صلاح شهرداری تمام شود و از کیفیت و سرعت بالا نیز برخوردار باشد.

نوروزی با اشاره به انجام شبانه‌روزی فعالیت عمرانی و احداث تقاطع غیرهم‌سطح مصلی، افزود: در ابتدا مقرر بود که این پروژه ۱۵ ماهه به اتمام برسد، ولی با توافق صورت گرفته و تأکیدات شهردار، این بازه زمانی دو ماه کاهش پیدا کرده و امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از پروژه باشیم و خدمتی دیگر برای شهروندان مشهدی ارائه شود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.