صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اکنون ۱۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مشهد و دیگر شهر‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بستری هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، شاپور بدیعی در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است که اکنون شاهد وضعیت روبه‌افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا و آمار بستری‌ها در مشهد هستیم.


وی افزود: هم‌اکنون در بیمارستان‌های مشهد و دیگر شهرهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی  ۱۲۰۰بیمار کرونایی بستری هستند که آمار بسیار زیادی است و از این تعداد هم 230 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که نشان‌دهنده بدحال بودن بیماران است.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، حتما از ماسک استفاده کنند تا میزان انتقال ویروس کرونا کم شود.
وی گفت: برخلاف تبلیغات فضای مجازی که گفته می شود برخی سنین از ابتلا به ویروس کرونا در امان هستند، به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و جوانانی بدون بیماری زمینه‌ای با شرایط حاد در بیمارستان بستری هستند.


بدیعی افزود: به افراد مسن و آن‌هایی که بیماری زمینه‌ای دارند، توصیه می‌کنیم در فضاهایی که تراکم جمعیتی وجود دارد، کمتر حاضر شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.