صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام ۶۴۸ واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یونسی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا با توجه به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعریف رسته ها، متقاضیان می‌توانند تسهیلات  دریافت کنند.
به گفته یونسی تاکنون لیست یک هزار و ۹۴ متقاضی دیگر که فاقد کدکارگاهی بوده و یا موفق به ثبت اطلاعات در سامانه نشده‌اند به تایید این اداره کل رسیده و برای وزارت متبوع جهت بهره گیری از این تسهیلات ارسال که پس از بارگذاری درسامانه و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.
یونسی تاکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده کسب و کار ها‌ی فرهنگی و هنری و قرآنی که تاکنون اقدام نکرده اند تنها میتوانند تا ۵ مردادماه سال جاری به سامانه https://corona-kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام کنند.
یونسی درپایان تصریح کرد: در صورت ایجاد نقص در ثبت نام و سامانه، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید موضوع را دراسرع وقت پیگیری و به واحد اشتغال این اداره کل اعلام و نسبت به رفع موانع ثبت نام اقدام کنند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.