صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عبدالغفور لیوال سفیر افغانستان در تهران و هیئت همراه با حضور در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در رابطه با اجرایی نمودن پروژه تثبیت هویت اتباع افغانستانی در ایران با مسئولان وزارت کشور گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در تهران در دیدار با مدیرکل و دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، موضوعاتی چون آغاز روند تثبیت هویت اتباع افغانستانی، در اختیار قرار دادن مکان‌های مناسب در برخی از استانها جهت انجام پروژه مذکور و آمادگی جهت قانونمند کردن حضور مهاجرین در ایران را بررسی کردند.

 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در این دیدار با اعلام موافقت و همکاری خود را مبنی بر آغاز تثبیت هویت اتباع افغانستانی تاکید کرد با در اختیار قراردادن مکان‌های مناسب در برخی استانها، به زودی این پروژه آغاز می‌گردد و بر اجرای دقیق و اهمیت آن تاکید کرد.


بیشتر بخوانید: از ۱۱ مرداد روند اعطای تابعیت به فرزندان مادر ایرانی عملیاتی می‌شود


وی با اشاره به موضوع ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی افزود: با توجه به جلسه و مصوبات کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی، اتباعی که دارای گذرنامه خانواری منقضی شده هستند در حال حاضر بدون مجوز محسوب می‌شوند و باید تعیین تکلیف شوند، لذا دولت جمهوری اسلامی ایران فقط به افرادی که بصورت قانونی در کشور حضور دارند خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.