سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: می‌رویم که کویت را شکست دهیم پخش زنده بازی افغانستان و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (یک اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است
سرخط خبرها

صدور شناسنامه ایرانی استاد مایل هروی تا یک ماه دیگر

  • کد خبر: ۳۶۱۳۱
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
صدور شناسنامه ایرانی استاد مایل هروی تا یک ماه دیگر
عصر امروز یکشنبه ۵ مردادماه در خانه استاد نجیب مایل هروی پروتکل‌های اعطای تابعیت به استاد انجام شد و به گفته مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی تا یک ماه دیگر شناسنامه ایشان صادر خواهد شد.

شهرآرانیوز؛ سید محمدرضا هاشمی؛ عصر امروز یکشنبه ۵ مردادماه با حضور محمدتقی هاشمی مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی و نجفی نماینده وزارت خارجه در شهر مشهد در منزل استاد مایل هروی پروتکل‌های لازم مثل «آزمون اعطای تابعیت» و «قسم نامه» به منظور هموار کردن مسیر اعطای تابعیت کامل جمهوری اسلامی ایران به استاد مایل هروی انجام شد.

 

مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استان در این مراسم با اشاره به خدمات ارزنده استاد مایل هروی در سال‎‌های حضور ایشان در ایران تصریح کرد: بعد از پیگیری‌های زیادی که در سطح کشور انجام شد، امروز قسم نامه‌ای که ایشان باید قسم می‌خوردند تا اولین گام برای اعطای تابعیت برداشته ‌شود، انجام شد. بعد از انجام امور مربوط به تابعیت و تحویل شناسنامه بلافاصله اقدامات لازم برای تغییر مالکیت سند منزلی که دولت به پاس زحمات به ایشان اهدا کرده بود، انجام خواهد شد.

 

پروتکل‌های اعطای تابعیت به استاد نجیب مایل هروی اجرا شد

 

وی با بیان اینکه حکم تابعیت استاد مایل هروی در کمیسیون تابعیت وزارت کشور و وزارت خارجه صادر شده گفت: ایشان امروز باید یک آزمون تابعیت می‌دانند، و طبق قانون باید روند قسم نامه را هم انجام می‌دادند. این قانون است و طبق آن افراد باید بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی‌شان به اداره کل اتباع خارجی بیایند و این کار را انجام دهند. ما به پاس احترام و ارزشی که برای استاد قائل بودیم، امروز خدمت رسیدیم تا در منزل ایشان این کارها طبق پروتکلی که وجود دارد، انجام شود. تا بعد از انجام این کارها بتوانیم شناسنامه ایشان را تقدیم کنیم.

 

پروتکل‌های اعطای تابعیت به استاد نجیب مایل هروی اجرا شد

 

هاشمی در ادامه افزود: پاسداری از انسان‌هایی مثل استاد رسالتی است که برعهده ما است و تمام تلاش ما این است که شناسنامه استاد به زودی صادر شود و ما آن را تقدیم ایشان کنیم. موضوع تابعیت ایشان کاملا انجام شده است، و ما در حال انجام پروتکل‌های اجرایی آن هستیم. امیدواریم تا یک ماه آینده کارهای صدور و اعطای شناسنامه هم انجام شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->