صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توئیتر قوانین خود را به‌روز می‌کند

  • کد خبر: ۳۶۵۹۴
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
توئیتر مشغول به‌روزرسانی قوانین مربوط به انتشار محتوای خشن و نفرت‌پراکنی است و از این پس لینک‌های توئیت‌شده را که به چنین محتوا‌هایی مربوط هستند، مسدود می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، توئیتر مشغول رفع شکافی در قوانین خود است تا انتشار محتوای خشن و نفرت‌پراکنی را در پلتفرم خود محدود‌تر کند.

در همین راستا این شرکت قوانین درباره مسدود‌کردن لینک به محتوایی که خشونت و نفرت‌پراکنی را به‌روز می‌کند. البته این شبکه اجتماعی اکنون نفرت‌پراکنی و خشونت در توئیت‌ها را ممنوع کرده است، اما قوانین فعلی آن شامل لینک‌های موجود در پیام‌ها نمی‌شود، بنابراین برخی کاربران با ضمیمه کردن لینکی به محتوای پیام خود می‌توانند قوانین توئیتر را نقض کنند.

قانون جدید از ۳۰ جولای (۹ مرداد) اجرایی می‌شود و طبق آن احتمالا لینک‌های URL در توئیت‌ها که به محتوای خشونت‌آمیز و نفرت‌پراکنی مربوط است، مسدود خواهد شد. علاوه بر آن حساب‌های کاربری که چنین لینک‌هایی را به‌طور مرتب منتشر می‌کنند نیز معلق می‌شوند.

توئیتر در بیانیه‌ای در‌این‌باره نوشته است: هدف ما مسدود‌کردن لینک‌های مخرب به شیوه‌ای متناسب با حذف توئیت‌های ناقض قوانینمان است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.