معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

اعلان‌ها را با اپ NotificationHistory هرگز از دست ندهید

  • کد خبر: ۳۷۱۶۵
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
اعلان‌ها را با اپ NotificationHistory هرگز از دست ندهید
هر چه اپ‌های بیشتری روی گوشی‌تان نصب کنید باید انتظار دریافت نوتیفیکیشن‌های بیشتری را هم داشته باشید. البته که همه این نوتیفیکیشن‌ها مهم نیستند، اما ممکن است حجم زیاد آن‌ها باعث شود که نوتیفیکیشن‌های مهم از چشمتان دور بمانند و این موضوع برایتان دردسر بیافریند.
به گزارش شهرآرانیوز، اپ NotificationHistory آمده که نگذارد این اتفاق بیفتد. این اپ خوب و کاربردی، حافظ تمام نوتیفیکیشن‌های شماست و برای این طراحی شده که اگر به اشتباه اعلانی را پاک کردید بعدا بتوانید در تاریخچه اپ جستجو کرده و به آن دسترسی داشته باشید. ذخیره نوتیفیکیشن‌ها در NotificationHistory به غیر از موردی که گفتیم کاربرد‌های بهتری مثل خواندن پیام‌های دریافتی واتس اپ بدون سین کردن را هم دارد.
 
چگونه بدون آنلاین شدن در واتساپ به پیام‌ها پاسخ دهیم؟
از آنجا که اعلان‌ها در این اپ ذخیره می‌شوند، هر پیامی که در پیام‌رسان‌ها دریافت می‌کنید را هم می‌توانید بدون باز کردن اپ مشاهده کنید و در این حالت دو تیک Seen شدن برای ارسال‌کننده پیام فعال نمی‌شود. این موضوع یکی از راه‌هایی است که محدودیت پیام‌رسان‌های بدون حالت مخفی را پوشش می‌دهد.

اما NotificationHistory مزایای دیگری هم دارد. به لطف این اپ نوار نوتیفیکیشن‌های شما همیشه خلوت و مرتب باقی می‌ماند. چرا که این اپ تمام اعلان‌های دریافتی را فقط در یک نوار جمع‌آوری می‌کند و با کلیک روی این نوار هم وارد صفحه‌ای می‌شوید که نوتیفیکیشن‌ها به طور تفکیک شده در آن جای گرفته‌اند.
 
اعلان‌ها را با اپ NotificationHistory هرگز از دست ندهید
 
مثلا اعلان پیام‌رسان‌ها از اعلان‌های ایمیل، آلارم، نوتیفیکیشن‌های آنی و تبلیغاتی از هم مجزا شده‌اند. ضمن این که پیام‌های خوانده شده از خوانده نشده هم قابل تفکیک هستند و اگر بخواهید هم می‌توانید دسته مخصوص به خودتان را برای طبقه‌بندی نوتیفیکیشن‌های دریافتی بسازید که از مزایای این اپ به شمار می‌آید.

سازندگان NotificationHistory برای راحتی هر چه بیشتر کاربر با اپلیکیشن امکانات شخصی‌سازی متنوعی در آن قرار داده‌اند. به طور مثال می‌توانید برای اپ‌ها بلک لیست بسازید تا به اعلان‌هایی که مهم‌تر هستند شانس بیشتری برای دیده شدن بدهید. البته همیشه امکان استفاده از گزینه جستجو را دارید که با دقت و بر اساس کلیدواژه تمام نوتیفیکیشن‌های شما را جستجو می‌کند.

اگر هم احساس کردید که تاریخچه‌تان خیلی شلوغ شده، می‌توانید با یک اشاره تمام محتوا را دور بریزید و محیط را خلوت کنید. این اپلیکیشن رایگان است و برای پلتفرم اندروید منتشر شده، و می‌توانید همین حالا و از طریق لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.
 
اعلان‌ها را با اپ NotificationHistory هرگز از دست ندهید

منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->