مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید
سرخط خبرها

اپل وابستگی به چین را کاهش می‌دهد/ برای اولین بار تولید آیفون در هند

  • کد خبر: ۳۶۰۶۳
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
اپل وابستگی به چین را کاهش می‌دهد/ برای اولین بار تولید آیفون در هند
شرکت بزرگ فناوری اپل در راستای هدف کاهش وابستگی به چین، تولید آیفون ۱۱ در کارخانه فاکس‌کان در شهر شمالی چنای هند را آغاز کرده است و قصد دارد به زودی آیفون اس‌ای ۲۰۲۰ را هم در کارخانه ویسترون در نزدیکی بانگالور تولید کند.
 به گزارش شهرآرانیوز، اپل تعدادی از آیفون‌های خود را هند به تولید می‌رساند، با این حال اخیرا فاکسکان ساخت گوشی آیفون ۱۱ را در این کشور آغاز کرده است.

بر اساس گزارش TechCrunch، تعداد کمی از این گوشی به تولید رسیده و در اختیار فروشندگان در این کشور قرار گرفته است، البته اپل در آینده تولید خود را در این کشور افزایش می‌دهد. ساخت آیفون ۱۱ در هند نشان‌دهنده تعهد اپل به این کشور است و این کمپانی می‌خواهد با این کار، وابستگی خود به چین را کاهش دهد.

این اولین باری نیست که شاهد تولید آیفون در خاک هند هستیم چرا که دیگر تولیدکننده گوشی‌های آیفون، «ویسترون» برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ شروع به تولید گوشی‌های قدیمی‌تر اپل در این کشور کرد. با این حال تا به امروز این شرکت موفق به تولید جدیدترین محصولات خود در این کشور نشده بود.

ویسترون که در گذشته مشغول تولید مدل اولیه آیفون SE، آیفون ۶ s و آیفون ۷ در کشور هند بود، هم اکنون گوشی آیفون XR را می‌سازد. اپل سال گذشته تولید گوشی‌های آیفون ۶ s و نسل اول آیفون SE را در این کشور متوقف کرد. در حالی که وزیر بازرگانی و صنایع هند، «پیوش گویال» در توییتر از آغاز تولید مدل‌های آیفون ۱۱ در این کشور خبر داده، اپل هنوز واکنشی نسبت به آن از خود نشان نداده است.

اپل وابستگی به چین را کاهش می‌دهد/ برای اولین بار تولید آیفون در هند

تولید گوشی‌های هوشمند در خاک هند مانع از پرداخت عوارض ۲۰ درصدی واردات می‌شود. شیائومی، ویوو، سامسونگ، اوپو، وان پلاس و بسیاری از شرکت‌های دیگر در سال‌های اخیر شروع به تولید محصولات خود در این کشور کرده‌اند که در حقیقت بخش بزرگی از فروش آن‌ها را پوشش می‌دهد.

شیائومی که پرفروش‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در هند از اواخر سال ۲۰۱۸ است، اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که تقریبا تمام گوشی‌های فروخته شده در هند، در این کشور به تولید می‌رسند. اپل از چندین سال پیش تصمیم به افزایش تولیدات خود در این کشور گرفته، اما نتوانسته تولیدکننده مناسبی را پیدا کند.

فاکسکان با سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری میزان فعالیت خود در کشور هند را افزایش می‌دهد و دهلی نو قصد دارد با یک برنامه ۶.۶ میلیارد دلاری، شرکت‌های مطرح تولیدکننده گوشی را جذب این کشور کند.
 
منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->