صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید توان خود را مضاعف و مدیران ناکارآمد را مرخص‌ کند، از دستگاه‌های نظارتی درخواست کرد بر قیمت‌های خودروسازان نظارت کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی روز -یکشنبه- درنطق میان دستور خود اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی طبق اصول متعدد قانون اساسی از جمله اصول ۵۷، ۵۸، ۷۱، ۷۲، ۷۳ در عموم مسائل می‌تواند قانون وضع کند و همه طرح‌ها و لوایح از مسیر مجلس شورای اسلامی عبور می‌کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز وضع معیشتی مردم خوب نیست و مردم انتظار دارند با وضع قوانین مناسب، زندگی آن‌ها تغییر یابد؛ مجلس شورای اسلامی در برابر خداوند و مردمی که در همه حال پشتیبان نظام هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند، مسوول است؛ گرچه مجلس یازدهم تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته، اما این کافی نیست و مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد بی حد و حصر قیمت‌ها هستند.

وی ادامه داد: دولت باید توان خود را مضاعف و مدیران ناکارآمد را مرخص‌کند؛ این حداقل انتظار در وضعیت فعلی است که مدیرانی در سطح ملی و استانی به کار گرفته شوند که با وضعیت مردم آشنا بوده و درد کشیده باشند؛ مشکلات را لمس کنند و توان برنامه ریزی و سازماندهی در امور محوله را داشته باشند.

نماینده رودبار با بیان اینکه کشور به مدیرانی نیاز دارد که از باندبازی، گروه گرایی به دور باشند، اظهارداشت: این مدیران باید قدرت پیش‌بینی و نظارت و کنترل داشته باشند و نسبت به وضعیت پیش آمده پاسخگو بوده و در توان حل مشکلات برآیند بسیاری از مشکلات موجود در کشور ناشی از بی مسوولیتی و ناتوانی در بخشی از مدیران و عدم توانایی در پیش‌بینی آنهاست کشور امروز به مدیران متعهد متخصص و میدانی نیاز دارد.

گودرزوند همچنین گفت: از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌کنیم که بر قیمت‌های خودروسازان نظارت کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.