صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان خراسان رضوی از ابلاغ روند ثبت نام و تحصیل فرزندان اتباع خارجی در مدارس استان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس شیوه نامه ابلاغی اداره کل امور اتباع وزارت کشور روند و شرایط ثبت نام فرزندان اتباع خارجی در مدارس استان خراسان رضوی آغاز و برمبنای ضوابط و مقررات مربوطه  در این دستورالعمل امکان تحصیل فرزندان اتباع خارجی در مدارس در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ فراهم گردیده است.


محمدتقی هاشی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در این خصوص اظهار داشت: دارندگان برگ حمایت تحصیلی سال‌های گذشته، دارندگان گذرنامه‌های خانواری تمدید روادید شده تا تاریخ ۹۷/۰۶/۳۱ فرزندان مادر ایرانی که تاکنون موفق به اخذ تابعیت نشده‌اند، دارندگان رسید‌های شرکت در طرح سرشماری غیرمجازین سال‌های ۹۵ و ۹۶ دانش آموزان ایرانی فاقد شناسنامه و مشکوک التابعه بر مبنای زمانبندی تعیین شده از تاریخ ۹۹/۰۵/۲۶ تا ۹۹/۰۶/۱۵ به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه نمایند.


مراجعه، ولی یا قیم بدون همراه داشتن دانش آموز و با رعایت اصول پیشگیری از کرونا به دفاتر خدمات یاد شده که دارای سابقه صدور معرفی نامه سال ۹۸ باشد مورد تاکید می‌باشد.



منبع: سایت اداره کل اتباع
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.