معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

یک مقام آموزش و پرورش: ثبت نام از دانش‌آموزان اتباع تا اواخر مهر امکان پذیر است

  • کد خبر: ۴۰۴۵۱
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
یک مقام آموزش و پرورش: ثبت نام از دانش‌آموزان اتباع تا اواخر مهر امکان پذیر است
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند ثبت نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس ایران تاکید کرد که مهلت ثبت نام به صورت عرفی تا همان ۱۰ شهریور است، اما ثبت نام تا اواخر مهر هم برای جامانده‌ها امکان پذیر است.
به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا کریمی اظهارداشت: دانش آموزانی که سال گذشته در مدارس ثبت نام شده بودند می‌توانند امسال هم دوباره ثبت نام کنند.
 
وی افزود: این دانش آموزان با هماهنگی وزارت کشور برگه هویت تحصیلی می‌گیرند و در مدارس ثبت نام می‌شوند.
 
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تمدید سالانه برگه‌های حمایت تحصیلی اظهار کرد: برگه‌های حمایت تحصیلی را هرسال باید از سوی وزارت کشور تمدید کنند؛ البته، چون سابقه تحصیلی آن تعدادی که سال گذشته در مدارس ایرانی درس می‌خواندند وجود دارد، مشکلی ندارند و معمولا تمدید می‌شود.
 
وی ادامه داد: لذا دانش آموزان اتباع که سال گذشته در مدارس ما درس می‌خواندند می‌توانند مراجعه کرده و فرایند ثبت‌نام‌شان را انجام دهند.
 
کریمی با بیان اینکه سال گذشته ۵۳۰ هزار نفر از دانش آموزان اتباع در ایران تحصیل کردند گفت: مهلت ثبت نام به صورت عرفی تا همان ۱۰ شهریور است، اما ثبت نام تا اواخر مهر هم برای جامانده‌ها امکان پذیر است.
 
این درحالی است که هنوز مجوزی برای ثبت نام دانش‌آموزان کلاس اولی اتباع که خانواده آن‌ها مدارک اقامتی معتبر در ایران ندارند صادر نشده است.
 
هرچند که به گفته دفاتر کفالت در مشهد قرار است، تکلیف بخشنامه صدور برگه‌های حمایت تحصیلی برای دانش‌آموزان کلاس اولی تا ده شهریور ماه معلوم شود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->