صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طرح تفصیلی موجب توسعه پایدار و متوازن می‌شود

  • کد خبر: ۴۰۴۲۶
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: باید توجه داشت که برای تحقق درآمدهای شهرداری، پیوسته رضایت شهروندان را مدنظر داشته باشیم و برخوردهای ما عادلانه و توام با عدالت باشد.
به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا موحدی‌زاده با اشاره به تغییرات و انتسابات اخیر در شهرداری‌های مناطق، اظهارکرد: آنچه در این رفت‌وآمد‌ها باید مورد توجه قرار گیرد این است که شهرداران مناطق باید نسبت به مدیریت شهری اشراف کامل داشته و از تجربه و تخصص کافی در امور شهر و شهرداری هم برخوردار باشند چراکه بسیار کمک‌کننده است.

عضو کمیته نظارتی منطقه ۹ شهرداری در ادامه این منطقه را یکی از مناطق منحصر به فرد مشهد دانست که بخش عمده‌ای از ساخت‌وساز‌های سطح شهر در این منطقه است، گفت: بیش از یک سوم درآمد‌های شهرداری مشهد از این منطقه استحصال می‌شود، ولی باید توجه داشت که برای تحقق این درآمد‌ها پیوسته رضایت شهروندان را مدنظر داشته باشیم و برخورد‌های ما عادلانه و توام با عدالت باشد.

موحدی‌زاده با تاکید بر لزوم مدارا کردن با مردم، افزود: شرایط این روز‌های مردم ما دشوار بوده و شیوع ویروس کرونا نیز وضعیت را سخت‌تر نموده است؛ پس باید بیشتر مراقبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی شهرداری‌ها خدمت به شهروندان و ارتقاء سطح خدمات شهر و سرانه‌های شهری است؛ سایر ادارات و مجموعه‌ها و نهاد‌های دخیل در شهر هم باید شهرداری را کمک کنند تا بتوان خدماتی مطلوب‌تر به عموم ارائه دهیم و رفاه بیشتری را برای شهروندان ارمغان آوریم.

نایب رئیس شورای شهر مشهد در ادامه با اشاره به تصویب طرح تفصیلی حوزه جنوب‌غرب که شامل منطقه ۹ و ۱۱ می‌شود، گفت: این طرح درحال طی کردن مراحل قانونی خود است؛ امیدواریم با تعیین تکلیف این موضوع مهم، بتوان به شهر شکل پایداری دارد و توسعه آن را به صورت موزون پیش برد.

موحدی‌زاده افزود: بدون شک وقتی شهر از نظم و پیوستگی مشخصی برخوردار باشد، زیباتر خواهد شد و منظر‌های شهری نیز جذابیت مضاعفی به خود خواهند گرفت.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.