صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از اهدای وسایل کمک آموزشی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت پناهنده و مهاجر پیش دبستانی و اول دبستان که در ایران تحصیل می‌کنند خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی محمودی در این باره گفت: با در اختیار قرار دادن وسایل کمک آموزشی به دانش آموزان پناهنده بی‌بضاعت، امکان بهره‌مندی از برنامه‌های آموزشی مجازی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری فراهم می‌شود.

 

وی افزود: جهت حمایت از دانش آموزان پناهنده و اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش و برگه حمایت تحصیلی که در مدارس استثنایی کشور مشغول به تحصیل هستند و از لحاظ مالی در مضیقه بوده و امکان استفاده از برنامه‌های آموزشی مجازی را ندارند، با حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و مساعدت سازمان‌های بین‌المللی، امکان تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی و همچنین وسایل نوشت‌افزار برای دانش آموزان پیش دبستانی و اول دبستان فراهم شد و همچنین درصدد تهیه مابقی اقلام مذکور برای سایر دانش‌آموزان نیز می‌باشیم.

 

این در حالی است که پیش از این مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله ایران تأکید کرده بود، برای آن دسته از دانش آموزان که باید به صورت مجازی تحصیل کنند و می‌بایست در سامانه شاد ثبت‌نام نمایند، تسهیلاتی در نظر گرفته‌اند.

 

منبع: صدای افغان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.