سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اینترنت سه ماهه رایگان معلمان امشب فعال می‌شود

  • کد خبر: ۴۲۹۸۴
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
اینترنت سه ماهه رایگان معلمان امشب فعال می‌شود
محمدجواد آذری جهرمی اعلام کرد: استفاده از شبکه شاد در سراسر کشور رایگان شده است و همه اپراتورها استفاده از این شبکه را برای دانش آموزان و معلمان رایگان کردند

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته سه ماهه رایگان ۷۰۰ هزار معلم از ساعت ۲۰ امشب فعال می‌شود و این فعال‌سازی به تدریج تا هفته اول مهر به پایان می‌رسد.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمدجواد آذری جهرمی» افزود: استفاده از شبکه شاد در سراسر کشور رایگان شده است و همه اپراتورها استفاده از این شبکه را برای دانش آموزان و معلمان رایگان کردند.

وی گفت: معلمان جدای از شبکه شاد برای آموزش مجازی نیاز به بسته‌هایی داشتند که مقرر شد از ساعت ۲۰ امشب بسته‌های سه ماهه رایگان برای ۷۰۰ هزار معلم و کادر آموزشی سراسر کشور که فروردین ماه در سامانه وزارت ارتباطات ثبت نام کرده بودند، فعال شود.

وزیر ارتباطات افزود: آن دسته از معلمانی که هم اکنون بسته‌های فعالی دارند این بسته‌ها برایشان ذخیره می‌شود و پس از اتمام بسته سه ماهه از آن بسته‌ها می‌توانند استفاده کنند.

آذری جهرمی گفت: تمدید این بسته‌های آموزشی معلمان منوط به ارزیابی شرایط پس از این سه ماه است و اگر آموزش مجازی ادامهداشته باشد برای آن هم برنامه ریزی می‌کنیم.

بسته ویژه دانش آموزان

وی درباره بسته ویژه دانش آموزان هم گفت: یکسری سایت‌های سفید در دسترس دانش آموزان قرار می‌گیرد که هماهنگی‌های لازم باوزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است و این بسته می‌تواند از طریق اپراتورهای خانگی و تلفن همراه به صورت رایگان استفاده شودو با همان شماره تلفنی که دانش آموزان در شبکه شاد ثبت نام کرده‌اند این بسته قابل استفاده است.

وزیر ارتباطات افزود: استفاده از آن بسته‌ها علاوه بر شبکه شاد در پیام رسان‌های داخلی هم خواهد بود که تلاش می‌کنیم این بسته تا اول مهر فعال شود.

اتصال ۸۶ هزار مدرسه

آذری جهرمی از اتصال رایگان ۸۶ هزار مدرسه در سراسر کشور به اینترنت خبر داد و گفت: هم اکنون مدارس در حال استفاده هستند.

وی افزود: سه بسته دیگر برای دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید وعده داده بودیم که از ابتدای مهر همه دانشگاه‌هایی که وزارت علوم به ما اعلام کرده باشد، سایت‌های آموزشی مورد نیازشان رایگان خواهد بود.

وزیر ارتباطات گفت: بسته‌ای هم برای دانشجویان و اساتید برنامه‌ریزی کرده‌ایم که آن هم تا ابتدای مهر فرآیند ثبت نامش آغاز می‌شود.

جهرمی گفت: با این اقدامات عدالت آموزشی مورد تاکید مقام معظم رهبری تحقق می‌یابد و دستور رئیس جمهور هم عملی می‌شود.

وی افزود: ما در کنار دانش آموزان، معلمان، دانشجویان و اساتید هستیم و علاوه بر تامین زیرساخت در هزینه آن‌ها نیز مشارکت می‌کنیم تا هیچ کسی از تحصیل باز نماند.

منبع: انتخاب 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->