صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چراغ سبز علی کریمی به ترک‌ها!

  • کد خبر: ۴۳۶۸۷
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
شنیده می‌شود علی کریمی با تیمی از لیگ ترکیه مذاکرات خوبی داشته و احتمالا به این لیگ می‌پیوندد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی کریمی، هافبک میانی استقلال که مدتی از تمرینات دور بود و بعد از کش و قوس‌های بسیار تصمیم به حضور در اردوی تیمش گرفت تا در بازی‌های مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد، قطعا بعد از این بازی‌ها استقلال را ترک خواهد کرد. کریمی که مورد توجه چند تیم ترکیه‌ای نیز قرار دارد حتی در صحبت‌هایی که با رسانه‌های ترک داشته به میل وعلاقه خود برای حضور در لیگ ترکیه اشاره کرده‌است.
 
کریمی در این راستا می‌گوید: «چندین باشگاه علاقه دارند تا من را به خدمت بگیرند، اما مدیربرنامه من در ارتباط با این پیشنهادهااست. چیزی نیست که الان بخواهم برای شما بگویم. من با مجید حسینی رفیق هستم. خوب او را می‌شناسم. برای من بازی کردن در باشگاهی که او در آنجااست بسیار خوب است و کارم را ساده‌تر می‌کند، چون می‌توانم به خوبی با تیم سازگار شوم. البته درباره حضور د رلیگ ترکیه هنوز با او صحبت نکرده‌ام، اما اگر شرایط انتقال به لیگ ترکیه پیشرفت کند حتما با او تماس خواهم گرفت تا درباره نقاط قوت وضعف حضور در این لیگ با او مشورت کنم. بی میل نیستم که لیگ ترکیه را تجربه کنم.»
 
کریمی آب پاکی را روی دست هوادارن استقلال هم ریخته است: «طرفداران استقلال می‌خواهند که من در اینجا بمانم، ولی من هم هدف‌هایی برای خودم دارم.»
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.