نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

شهر‌خودرو در آسیا فقط حاضری زد!

  • کد خبر: ۴۳۵۴۴
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
شهر‌خودرو در آسیا فقط حاضری زد!
حمیدرضا معصومیان - دبیر سرویس ورزش
اول/ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درحالی با چهارمین شکست نماینده خراسانی ایران در این مسابقات همراه شد که شهر‌خودرو ۲ بازی سخت دیگر در پیش دارد و در‌حال نزدیک‌شدن به خلق یک رکورد منفی تاریخی است! البته پیش از شروع مسابقات هم هیچ‌کس شانس چندانی برای این تیم متصور نبود و پیش‌بینی‌ها در بهترین حالت برای این تیم ۴ امتیاز و در منطقی‌ترین حالت ۲ امتیاز بود (با احتساب میزبانی که بعد از شیوع کرونا این آیتم مهم هم حذف شد)؛ اما کسی هم فکر نمی‌کرد که داستان اولین حضور مشهدی‌ها در رقابت‌های آسیایی این‌گونه پیش برود. در‌واقع شهر‌خودرو در این مسابقات حکم دانش‌آموزی را داشت که در کلاس حاضری خورد، اما روز امتحان، رفوزه‌ای بیش نبود!

دوم/ آنچه از شهر‌خودرو تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا دیده‌ایم، این پرسش را مطرح می‌کند که دستاورد حضور این تیم در آسیا برای فوتبال مشهد چه بود یا چیست؟ فوتبالی که برایش کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر لقمه بزرگی است، حضور در آسیا می‌تواند چسبیدن به سقف آرزو‌ها باشد؛ اما به‌راستی شهر‌خودرو چه توشه‌ای از رؤیایی که به آن رسیده بود، کسب کرد؟ سپردن تیم به دست یک مربی بی‌تجربه که نه توانست روی نیمکت بنشیند و نه راضی شد درون دروازه بایستد، بی‌تدبیری مدیریتی که منجر به محروم‌شدن تیم در استفاده از بازیکنان جدید شد، فروختن چند مهره اصلی تیم مثل محمد‌حسین مرادمند که با بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات استقلال در آسیا به کار این تیم نمی‌آید، اما مشکلی برای بازی در تیم بی‌یال‌و‌دم‌و‌اشکم شهر‌خودرو نداشت! سر‌فصل مهم‌ترین برنامه‌های حضور شهر‌خودرو در آسیا بود که هرکدام برای زمین‌زدن یک تیم روپا به‌تن‌هایی کافی است! آن‌ها حتی موقعیت تبلیغی حضور در این مسابقات مهم را نیز مغتنم ندانستند و با بی‌اعتنایی عجیب به تکلیفی که بر گردن آن‌ها نهاده شده بود، حاضر شدند مارک یک برند خارجی ضعیف را روی پیراهنشان بزنند، اما هیچ نام‌و‌نشانی از مشهد، شهر امام‌رضا (ع)، نداشته باشند!

سوم/ اگر قرار بر امتیاز‌گرفتن بود، شهر‌خودرو باید از همین الشباب الاهلی امتیاز می‌گرفت و با‌این‌وضعیت باید دندان طمع خودمان را بکشیم؛ البته الهلال با فوجی از بازیکنان کرونایی، تیمی مثله‌شده به‌شمار می‌آید و شاید حتی پیش از بازی با شهر‌خودر‌و از مسابقات کنار بکشد؛ اما اگر بماند، این شهر‌خودرویی که ما دیدیم، حریف همین الهلال مریض و ایضا پاختاکور ازبکستان نخواهد شد. کاش دست‌کم شهر‌خودرو فرصت حضور در این مسابقات و رویارویی با چنین‌تیم‌های با‌کیفیتی را قدر می‌دانست و به این مسابقات به‌عنوان یک تورنمنت مفید پیش از مسابقات لیگ برتر خودمان نگاه می‌کرد. مسلما برای باشگاهی خصوصی که با کوهی از مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، حضور دو‌هفته‌ای در قطر و انجام ۴ بازی با تیم‌های برتر کشور‌های امارات، عربستان و ازبکستان، اتفاقی نیست که به‌سادگی ممکن باشد.

چهارم/ هنوز ۲ بازی دیگر برای شهر‌خودرو در لیگ قهرمانان مانده است و شاید اتفاقات عجیب‌و‌غریبی بیفتد، اما تا اینجا باید گفت نماینده خراسان غیر از حضور در این مسابقات هیچ حرکت مثبتی نکرد. اینکه گفته شود صرف حضور مشهد در این مسابقات تحسین‌برانگیز است، غیر از پایین‌آوردن انتظارات به نازل‌ترین کف ممکن، فکتی مربوط به گذشته است که اکنون محلی از اعراب ندارد. پر‌واضح است که در مسیر تکامل از هر مرحله‌ای به مرحله دیگر باید به همان اندازه مهیا بود و این استدلال نمی‌تواند چیزی از میزان نارضایتی مشهدی‌ها از تیم شهر‌شان کم کند؛ تیمی که نه درون زمین و نه بیرون زمین رنگ‌و‌بوی مشهدی ندارد تا دست‌کم دل‌خوش باشیم تیمی که بر پیشانی آن نام شهر مقدسمان خورده است، در اولین آوردگاه بین‌المللی‌اش اگرچه مطابق انتظار نبود، اما از جنس خودمان بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->