تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

استقلال مقابل الشرطه عراق با برد صعود می‌کند و با باخت حذف می‌شود!

  • کد خبر: ۴۳۷۰۴
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
استقلال مقابل الشرطه عراق با برد صعود می‌کند و با باخت حذف می‌شود!
استقلال در اولین بازی خود در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا از ساعت‌۲۲:۳۰ امشب ۳۰ شهریور ۹۹ به‌مصاف الشرطه عراق خواهد رفت؛
به گزارش شهرآرانیوز؛ استقلال در اولین بازی خود در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا از ساعت‌۲۲:۳۰ امشب به‌مصاف الشرطه عراق خواهد رفت؛ مسابقه‌ای که برای آبی‌ها حکم مرگ‌و‌زندگی دارد، چراکه شاگردان نامجو‌مطلق در صورت برد از این گروه صعود خواهند کرد و اگر بازی را به نماینده عراق واگذار کنند، در همین مرحله از گردونه بازی‌ها حذف خواهند شد.

وضعیت گروه استقلال با توجه به انصراف نماینده امارات (الوحده) کمی به‌هم ریخت. استقلال این شانس را داشت تا با انصراف الوحده امارات از ادامه بازی‌ها، به‌راحتی از گروهش صعود کند؛ اما پیروزی الشرطه کار را برای استقلال سخت کرد و استقلال فقط در یک صورت می‌تواند از این گروه صعود کند. استقلال باید امشب الشرطه عراق را شکست دهد، زیرا در صورت تساوی و تقسیم امتیازات این بازی، الشرطه پنج‌امتیازی و استقلال دوامتیازی می‌شود. استقلال حتی در صورت پیروزی در بازی آخر برابر الاهلی و پنج‌امتیازی‌شدن ممکن است به‌دلیل تفاضل گل از صعود به مرحله بعد باز‌بماند، پس شاگردان نامجو‌مطلق برای اینکه سرنوشت صعود را در دست خود داشته باشند، باید ۳ امتیاز حساس بازی برابر الشرطه را به دست بیاورند.

عبدالغنی شهد، سرمربی الشرطه، اعلام کرده که این تیم پس از انجام ۲ بازی با الاهلی عربستان به‌مصاف استقلال می‌رود؛ در‌حالی‌که نماینده ایران استراحت داشته است. طبق اعلام سرمربی تیم الشرطه، محمد قاسم، بازیکن این تیم، به‌دلیل تجدید مصدومیت قادر به همراهی الشرطه در این دیدار نخواهد بود. کریستین اوساگونا، مهاجم اسبق پرسپولیس، دیگر‌بازیکن غایب الشرطه در این مسابقه است. او به‌دلیل قوانین AFC نمی‌تواند الشرطه را در مصاف با استقلال همراهی کند.

استقلال در ۸ تقابل گذشته برابر تیم‌های عراقی تنها یک پیروزی داشته است که آن هم به فصل ۹۹-۱۹۹۸ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام باشگاه‌های آسیا بر‌می‌گردد. آن‌ها در آن مسابقه در شب گل‌زنی اکبرپور و مؤمنی با نتیجه ۲‌بر ۱ نیروی هوایی عراق را شکست دادند. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید. برای استقلال هوسام کادهیم به‌اشتباه دروازه خودی را باز کرد و علی فائز از روی نقطه پنالتی تک‌گل الشرطه را به ثمر رساند. الشرطه چندان وضعیت جالبی ندارد. آن‌ها پیش از پیروزی برابر الاهلی، ۴ بازی از ۵ دیدار قبلی خود را در تمام مسابقات باخته بودند. این تیم در ۶ بازی آخر خود کلین‌شیت نداشته و ۱۲ گل دریافت کرده است.

استقلال نیز در لیگ داخلی و جام حذفی فوتبال ایران عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورده است. آبی‌پوشان در ۱۰ بازی آخر خود در هر مسابقه دست‌کم یک گل وارد دروازه رقبا کرده‌اند که آمار درخورتوجهی برای خط حمله خطرناک این تیم به‌شمار می‌رود. استقلال به‌دلیل بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی خود نمی‌تواند از بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته است، استفاده کند.

علی کریمی جمعه‌شب راهی قطر شد تا درصورت صلاحدید کادر فنی برای آبی‌پوشان به میدان برود؛ همچنین شیخ دیاباته، آقای لیگ برتر فوتبال کشورمان، برای دیدار مقابل الشرطه مشکلی ندارد و می‌تواند استقلال را در این بازی تعیین‌کننده همراهی کند. خبر خوب برای استقلال، صادر‌شدن کارت بازی داریوش شجاعیان است و این بازیکن خوش‌تکنیک پس از رهایی از مصدومیت می‌تواند در ادامه مسابقات برای تیم نامجومطلق به میدان برود.


نامجومطلق: از شرایط بازی دور شدیم و این به ضرر ماست

مجید نامجومطلق، سرمربی استقلال، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایطی که در‌مورد الوحده پیش آمد، نظم بازی‌ها را به هم زد. تیم الوحده ۳ امتیاز از الشرطه گرفته بود و یک‌امتیاز از الاهلی به دست آورده بود و این مسئله می‌توانست به نفع ما باشد و باید AFC این مسئله را در نظر می‌گرفت. با توجه به اینکه ما بیشتر استراحت کردیم، به نفع ما شد؛ اما به‌دلیل اینکه از شرایط بازی به دور هستیم، به ضرر ما می‌شود. ما تیم بسیار خوب و باانگیزه‌ای داریم و در سطح آسیا بسیار قدیمی هستیم و عناوین زیادی داریم و با توجه به تجربه‌ای که داریم، می‌توانیم حریف خطرناکی برای رقبا باشیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به مرحله بعد صعود کنیم تا در مرحله حذفی حضور داشته باشیم.
 
او ادامه داد: الشرطه تیم بسیار خوب و منسجمی است و بازی رفت را با تساوی پشت‌سر گذاشتیم و اگر کمی باهوش‌تر بودیم، می‌توانستیم پیروز آن بازی باشیم. تیم ما آمادگی لازم را برای این بازی دارد؛ اما الشرطه هنوز جلوی تیم ما محک نخورده است. با توجه به آنالیز‌هایی که انجام دادیم، به نقاط مثبت و منفی این تیم پی بردیم و امیدوارم با این شرایط نهایت استفاده را ببریم. سرمربی استقلال درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: ما یک بازیکن مصدوم به نام سیاوش یزدانی داریم، اما بقیه بازیکنان شرایط لازم برای بازی را دارند و آماده بازی هستیم.
 
ما با تمام توان خود برای گرفتن نتیجه لازم به میدان می‌رویم و می‌خواهیم دل هواداران را در ایران و سایر کشور‌ها شاد کنیم. استقلال به‌خاطر قدمتی که دارد، در کشور‌های دیگر هم هوادار دارد و تلاش ما این است که با بازی‌های خوب و نتیجه خوبی که کسب می‌کنیم، دل هواداران را به دست بیاوریم. نامجومطلق در پایان گفت: ما با نتیجه تساوی هم شانس صعود داریم، اما هدف ما این است که بتوانیم ۳ امتیاز مقابل الشرطه به دست بیاوریم و این شانس را داشته باشیم که به‌عنوان سرگروه به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->