سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

آماده‌باش نامجومطلق به شجاعیان

  • کد خبر: ۴۳۶۷۵
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
آماده‌باش نامجومطلق به شجاعیان
داریوش شجاعیان پس از رفع مصدومیتش آماده بازی برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، داریوش شجاعیان ماه‌ها است در کنار استقلال تمرین می‌کند و شرایط مناسبی برای حضور در ترکیب تیمش دارد، اما منع قوانین بین‌المللی سبب شد او در هفته‌هایی که می‌توانست در ترکیب آبی‌ها به میدان برود، نتواند برای تیمش بازی کند. باشگاه استقلال در ایامی که برسر بازگشت شجاعیان مجادلاتی بود بار‌ها با فدراسیون فوتبال هم مکاتبه کرد تا شاید از این بازیکن بهره بگیرد، اما فدراسیون فوتبال بعد از استعلامی که از فیفا گرفت صراحتا اعلام کرد این بازیکن به دلیل آنکه نامش ابتدای فصل از لیست استقلال کنار گذاشته شده دیگر نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود.

در لیگ قهرمانان آسیا، اما ماجرا متفاوت است وداریوش مجوز حضور در ترکیب استقلال را خواهد داشت. بازگشت شجاعیان باعث شده تا مربیان استقلال به فکر بازی گرفتن از او در پست علی کریمی باشند و به احتمال زیاد در بازی با الشرطه از او در ترکیب اصلی استفاده کنند. البته بازی گرفتن از شجاعیان به جای علی کریمی یکی از اهداف کادرفنی استقلال به شمار می‌رود و آرش رضاوند هم در این پست گزینه مربیان استقلال محسوب می‌شود، اما ممکن است در نهایت داریوش شجاعیان شانس بیشتری برای بازی در ترکیب استقلال داشته باشد و مقابل نماینده عراق به میدان برود. علی کریمی هفته‌ها است در کنار استقلالی‌ها تمرین گروهی نداشته و حتی اگر امروز هم به قطر برسد در ترکیب بازی با الشرطه قرار نخواهد گرفت. درواقع کادرفنی استقلال تصمیم خود مبنی بر بازی نگرفتن از علی کریمی را اتخاذ کرده و می‌خواهند از داریوش شجاعیان یا آرش رضاوند در این پست استفاده کنند.

شاید اگر کریمی قدری زودتر به قطر می‌رسید یا حین سفر آن مشکل برایش به وجود نمی‌آمد، به طور قطع در بین بازیکنان اصلی بازی با الشرطه دیده می‌شد، اما اکنون شرایط به گونه‌ای است که مربیان استقلال هم تمایلی به استفاده از این بازیکن ندارند و حتی ممکن است اگر استقلال مقابل الشرطه به نتیجه مطلوب نرسد و کریمی تا آن موقع به اردوی تیمش ملحق نشده باشد، به کلی قید حضور در قطر را بزند و آبی‌ها را همراهی نکند. به هرحال بازگشت شجاعیان دست کادرفنی استقلال را باز گذاشته تا برای انتخاب بازیکنی ایده‌آل در پست کریمی گزینه‌های متعددی در اختیار داشته باشند. شجاعیان در روز‌های اخیر تلاش کرده آمادگی‌اش را به رخ کادرفنی استقلال بکشاند. او حتی جلسات نصفه و نیمه‌ای هم در این راستا داشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->