صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیمه عمر و آتیه برای نیروی های شرکتی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۵۱۹۶
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
تصویب لایحه تسری شمولیت طرح بیمه عمر و تأمین آتیه کارکنان شهرداری(تاک) به کارکنان مستقر در ساختار اجرایی اداری در قالب مدیریت پیمان
«تسری شمولیت طرح بیمه عمر و تأمین آتیه کارکنان شهرداری (تاک) به کارکنان مستقر در ساختار اجرایی اداری در قالب مدیریت پیمان» عنوان لایحه دیگری بود که روز گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر بحث و بررسی شد.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص گفت: سابقه این بحث به زمان تصویب بودجه بازمی‌گردد، همان زمان موافقت کردیم طرح تاک برای ۴۵۰۰ نیروی رسمی، پیمانی و کار معین اعمال شود. شهرداری مشهد همین پیشنهاد را برای نیرو‌های شرکتی مطرح کرده است.
بتول گندمی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴۲۵ نیروی شرکتی در شهرداری مشغول به کار هستند که ۶۹۶ نفر در سازمان‌ها و ۷۲۹ نیرو هم در ستاد‌ها و مناطق حضور دارند.
او همچنین با اشاره به حق بیمه ۶۰۰ هزار تومانی گفت: نیرو‌های شرکتی در صورت تمایل باید ۱۵ درصد از حق بیمه را پرداخت کنند، ضمن اینکه بار مالی این لایحه برای یک سال ۷۲۶ میلیون تومان است.
این لایحه «تسری شمولیت طرح بیمه عمر و تأمین آتیه کارکنان شهرداری (تاک) به کارکنان مستقر در ساختار اجرایی اداری در قالب مدیریت پیمان» به عنوان آخرین دستور کار هفتاد و دومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با ۱۳ رأی مورد اقبال اعضا قرار گرفت و تصویب شد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.