صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احمد مددی در شرایطی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شده است که نه عضو هیئت مدیره است و نه تأیید رئیس هیئت مدیره این باشگاه را دارد!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، حکم مدیرعاملی احمد مددی در شرایطی امضا شد که اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال ماه‌ها به دنبال دیگر افراد بودند تا بر مسند مدیریت این باشگاه بنشانند.

در یک ماه اخیر نیز شایعاتی درخصوص حضور نظری جویباری و پندار توفیقی در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال شنیده شد اما در نهایت وزارت ورزش و جوانان این دو را تأیید نکرد تا احمد مددی تنها گزینه مورد تأیید این وزارتخانه به اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال باشد.

تأیید‌نشدن برخی گزینه‌ها برای حضور درمدیر عاملی استقلال باعث تنش هایی در هیئت مدیره باشگاه استقلال شده و حتی هفته پیش یکی از اعضای هیئت مدیره به نام زبده نیز از سمت خود کناره‌گیری کرد که وزارت ورزش و جوانان با این استعفا مخالفت کرد تا حواشی هیئت مدیره بیشتر نشود. با این حال درنهایت حرف وزارت ورزش به کرسی نشست و احمد مددی در حالی  که تأیید رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال را در اختیار نداشت به عنوان مدیرعامل استقلال برگزیده شد. در روز رأی‌گیری که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، همه اعضای هیئت مدیره به مددی رأی دادند جز خلیل‌زاده که مشخص نشد چرا با مدیرعاملی مددی موافق نیست.

این مخالفت نشان می‌دهد در هیئت مدیره استقلال اجماع کافی برای مدیرعاملی مددی وجود نداشته و خلیل‌زاده به‌دنبال افراد دیگری برای حضور در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال بوده است.

خلیل‌زاده پیش‌تر هم با احمد سعادتمند اختلاف‌های بسیاری داشت و به‌شدت با حضور این شخص مخالف بود و دوست نداشت سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت کند با این حال اعلام نام سعادتمند سبب شد تا نزدیک به ۷ ماه او درکنار خلیل‌زاده فعالیت کند و در نهایت به‌دلیل نتایج ضعیف این همکاری به پایان برسد. حالا مشخص نیست با‌توجه‌به اینکه خلیل‌زاده همان حس را نسبت به احمد مددی دارد، آیا همکاری او که رئیس هیئت مدیره است با عالی‌ترین رکن مدیریت باشگاه به چه نتیجه‌ای برسد. نکته عجیب‌تر درمدیرعامل احمد مددی این است که او عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیست و عملا نمی‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کلان شرکت داشته باشد و حتی ممکن است هیئت مدیره باشگاه استقلال بدون اینکه او در جریان باشد حکم برکناری‌اش را صادر کند.
 
عجیب‌تر از این مسائل، شروطی است که با مددی گذاشته شده و او نیز پذیرفته که تمام تصمیم‌گیری‌ها را با نظر مثبت هیئت مدیره انجام دهد. در حقیقت اگر بخواهیم به مدیرعاملی مددی واقع‌بینانه نگاه کنیم به این باور می‌رسیم که او در شرایطی که حمایت رئیس هیئت مدیره را به‌دنبال خود ندارد و بی‌آنکه حق تصمیم‌گیری درخصوص مسائل جاری را داشته باشد به مدیریت باشگاه استقلال می‌پردازد که این یعنی بی‌اختیاری کامل مدیرعاملی که انتظار می‌رفت با حضور خود قدری وضعیت باشگاه را سروسامان ببخشد. البته باید پذیرفت که مددی بعد از عبور استقلال از نقل و انتقالات عملا کار مهمی در این باشگاه ندارد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.