ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

مصوبه هیئت مدیره استقلال لو رفت+عکس

  • کد خبر: ۵۳۰۴۱
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
مصوبه هیئت مدیره استقلال لو رفت+عکس
درحالی‌که پیش‌تر اسناد مربوط به قرارداد استراماچونی از باشگاه استقلال در اختیار یک رسانه قرار گرفته بود، این بار نیز تصویر مصوبه هیئت مدیره باشگاه استقلال رسانه‌ای شد!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که نشست های هیئت مدیره باشگاه استقلال همواره در محیطی امن برگزار می‌شود و اخبار داخل آن از طریق سخنگوی هیئت مدیره به اطلاع عموم می‌رسد، این بار دراتفاقی عجیب مصوبه هیئت مدیره باشگاه استقلال در رسانه‌ها منتشر شد!

این اتفاق درحالی رخ داد که پیش‌تر نیز قراردادهای بازیکنان وحتی آندره استراماچونی در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که انتقادهای بسیاری را به‌دنبال داشت.

حجت نظری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در واکنش به این اتفاق عجیب می‌گوید: «واقعیت این است که اتفاق بسیار نامبارکی افتاد. حتما این اقدام زشت را دنبال می‌کنیم که مشخص شود مصوبه چگونه از باشگاه خارج شده و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. می‌توان حدس‌هایی زد و ما گمانه‌هایی داریم، اما اجازه بدهیم صحبتی نکنم. قول می‌دهم در چند ماه پیش رو حتماً این رویه زشت و ناپسند را که چند سال است گریبان استقلال را گرفته تمام کنیم. اسنادی که منتشر می‌شوند به استقلال ضربه زده است. این دندان لق را خواهیم کَند و این اتفاق نامیمون را پایان می‌دهیم.»

وقتی مصوبه هیئت مدیره لو رفت مشخص شد که تا حدی زیادی از اختیارات مددی سلب شده است! نظری درباره این اتفاق هم توضیحاتی دارد: «این ادعای یکی از رسانه‌هاست. این جهت‌دهی در ادامه جهت‌دهی انتشار مصوبه است و این دو موضوع بی‌ارتباط به هم نیستند. هیئت مدیره تمام اختیارات باشگاه را برعهده دارد و از اختیارات خودش برای امور اجرایی باشگاه وظایف مدیرعامل را تفویض می‌کند.»

نظری تأکید دارد که مدیرعامل استقلال تمام اختیارات را دردست گرفته است: «تمام اقدامات مدیرعامل از لحاظ حقوقی غیرنافذ است مگر با تأیید هیئت مدیره، مثلا قرارداد با کارگزار یا کادر فنی و بازیکن حتما باید به تأیید هیئت مدیره برسد. در هر حوزه‌ای اتفاقی رخ بدهد، هیئت مدیره مصوبه‌ای خواهد داشت که آن اتفاق را در اصطلاح حقوقی نافذ می‌کند. الان در هر حوزه تخصصی یک نفر از اعضای هیئت مدیره به عنوان همکار مدیرعامل و نماینده در نظر گرفته شده که اگر مثلا عضو هیئت مدیره نکته‌ای را در حوزه اجرایی انجام می‌شود را تأیید کند، انگار مصوبه هیئت مدیره پشت آن موضوع است.» به هرحال آنچه در این برهه اهمیت بیشتری دارد و سران باشگاه استقلال باید به آن متوجه باشند این است که اجازه ندهند اخبار خصوصی داخل این باشگاه به‌راحتی در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد. ظاهرا باشگاه استقلال باید پاک‌سازی شود تا کسی به خودش اجازه چنین اقدامی را ندهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->