حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

صحبت‌های عجیب محمود فکری: داوران با ما لج می‌کنند!

  • کد خبر: ۵۳۰۴۸
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
صحبت‌های عجیب محمود فکری: داوران با ما لج می‌کنند!
محمود فکری، سرمربی استقلال در ادامه بهانه گیری‌های خود نسبت به نتایج نه چندان خوب استقلال بار دیگر قضاوت داوران را عامل ناکامی تیمش دانست.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، سرمربی استقلال بعد از تساوی بیرون خانه مقابل ذوب آهن این جملات را به زبان آورد. فکری چندان راضی نبود. نه از امتیازی که گیرش آمد، نه از داوری و نه از چیزهای دیگر:« به بازیکنان دو تیم خسته نباشید بگویم چون بازی خوبی ارائه کردند. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی به وجود آمد و اگر دقت می‌کردند می‌شد این بازی هم گل داشته باشد و زیباتر هم بشود ولی هم کم دقتی بازیکنان و هم اینکه کمی نامهربانی‌ها مجدد با استقلال دوباره ادامه پیدا تا مانع از گلزنی ما شود.»

فکری به قراردادهایی که برخی کارشناسان داوری با باشگاه‌ها امضاء کرده‌اند اشاره و تحلیل‌های آن‌ها را تا حدی مغرضانه دانست. فکری گفت:«متاسفانه یکسری کارشناسان هستند که با تیم‌های مختلف قرارداد دارند و مشاور آنها هستند. طبیعتا وقتی کارشناسی می‌کنند، اگر کسی حتی از فوتبال چیزی هم نداند، متوجه می‌شود چیز دیگری می‌گویند. آنها فکر می‌کنند مردم چیزی نمی‌فهمند.»

فکری از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهد به این موضوع رسیدگی کند: «خواهش من از وزیر ورزش این است که به این مسائل ورود کند. وقتی ما صحبت می‌کنیم، با ما لجبازی می‌کنند. نه می‌توانیم حرف بزنیم و نه می‌توانیم سکوت کنیم. چندین بازی است پنالتی‌های مختلف ما را نمی‌گیرند. در همین بازی در دقیقه ۴۲ تیم حریف باید ۱۰ نفره می‌شد. برخی کارشناسان گفتند تیم حریف می‌تواند ۱۰ نفره شود. در نیمه دوم مدافع حریف حسین مرادمند را گرفته، ولی جالب است در برخی صحنه‌ها داور چهارم به داور وسط می‌گویند شما اشتباه کردی، ولی داور وسط اصلا خطا نمی‌گیرد. همین اتفاق اگر برای ما رخ دهد داور سریع نظرش را بر می‌گرداند. بازی خیلی قشنگی را در نیمه دوم ارائه کردیم، ولی همین تزلزل داوری نیمکت و تیم ما را عصبی می‌کند. چندین بازی است که از ما امتیاز گرفته شده است. مثلا توپ در دست بازیکن حریف است، ولی داور می‌گوید پنالتی نیست.»

سرمربی استقلال به دیگر اتفاقات داوری که علیه تیمش رخ داده نیز اشاره کرد:« در بازی با نفت آبادان بازیکن حریف باید اخراج می‌شد ولی داور اصلا خطار نمی‌گرفت، باز خدا پدر این داور را بیامرزد که خطا گرفته و اخطار داده است.تا کِی نباید حرف نزنیم؟اگر حرف هم بزنیم با ما لج می‌کنند. چرا شما درست تصمیم نمی‌گیرید؟هر کدام از این اشتباهات شاید منجر به این شود که یک مربی یا یک مدیرعامل برکنار شود و حتی یک تیم سقوط کند یا از قهرمانی بیفتد.»

فکری که خود و تیمش را از اتفاقات داوری متضرر شده می‌بیند، حرف هایش را این گونه ادامه می‌دهد: «در بازی با شهرخودرو با ۲ گل جلو افتادیم، ولی در نیمه دوم تمام سوت‌ها برگشت. در این بازی هم به همین شکل به مشکل خوردیم. اصلا چرا ما باید همیشه شاکی باشیم؟ من در پایان نیمه دوم بازی با شهرخودرو  از داور تشکر کردم، ولی وقتی در خانه بازی را دیدم متوجه شدم چقدر اشتباه صورت گرفته است. تا کی باید این اتفاقات بیفتد؟ بازی امروز هم می‌شد گل داشته باشد، ولی ضعف داوری باعث شد مساوی شود. ما باید این ضعف‌ها را تحمل کنیم تا ببینیم چه می‌شود. از وزیر ورزش خواهش می‌کنم ورود کند. یک زمان داوران به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می‌زدند، ولی الان مرتب همه چیز به ضرر ما است. امیدوارم این مساله هم درست شود.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->