صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیشرفت ۵۷ درصدی تقاطع غیر همسطح مصلی

  • کد خبر: ۵۴۹۴۶
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی پروژه مصلی روند مناسبی دارد و درحال حاضر از حدود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

 به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: اجرای این پروژه نه تنها مسیر دسترسی میان شهرک‌های اطراف این محل را محیا می‌کند بلکه این منطقه را از بن بست خارج کرده و با کاهش مسافت کاهش آلودگی هوا و ایمن شدن تردد عابران پیاده را نیز درپی خواهد داشت.


وی با اشاره به این که بار ترافیک سنگین شهرک شهید رجایی و شهید باهنر و مسیر سرخس به مشهد به بولوار حر منتقل می‌شود که این بولوار گنجایش این ترافیک سنگین را ندارد، اظهارکرد: بر همین اساس در حال طراحی پروژه‌ای برای ایجاد دسترسی و اتصال این معابر به تقاطع غیر همسطح مصلی هستیم تا شهرک شیرین و پانیز هم از بن بست خارج شوند.


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: زمانبندی اجرای طرح ابتدا ۱۵ ماهه بود که با تاکیدات شهردار برای سرعت بخشیدن به کار طی هماهنگی‌های انجام شده با پیمانکار پروژه، تقاطع غیر همسطح مصلی طی ۱۴ ماه اجرا می‌شود.


وی گفت: تقاطع غیر همسطح مصلی با زیرگذری به طول ۳.۱۰ کیلومتر و میدانی همسطح با ۲۸۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی، ۲۰ هزار مترمکعب عملیات بتن ریزی اجرایی خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.