صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انیمیشن «روزی روزگاری یک آدم‌برفی» که درباره‌ شخصیّت آدم‌برفی انیمیشن فروزن است، یعنی اولاف. او ما را به دل برف‌ها و سرما‌ها می‌برد و حسابی ذوق‌زده‌مان می‌کند. اولاف در این انیمیشن همان آدم‌برفی است.
عاطفه جوینی  | شهرآرانیوز - برف و سرما و فصل زمستان! چه کسی می‌تواند این فصل را دوست نداشته باشد؟ برف می‌آید و زمین را یک‌دست سپید می‌کند. از فصل زمستان می‌توانیم بفهمیم که چقدر همه عاشق رنگ سپید هستند! تماشای روز‌های برفی و رنگ سپید آرامشی خاص به همراه دارد که در فصل‌های دیگر تجربه نمی‌شود. شاید همه فکر کنیم که فصل‌های سرد به دلیل سرما و دمای پایین هوا، آدم‌ها را از هم دور می‌کنند و سردی ناخوشایندی بین آدم‌ها می‌اندازند، امّا اگر کمی بیشتر دقّت کنیم، می‌فهمیم که همین سرما آدم‌ها را دور هم جمع می‌کند و با هم مهربان‌تر می‌شوند. در روز‌های سرد، آدم‌ها به گرما نیاز دارند. به همین دلیل برای احساس گرمی و خوشی بیشتر، دور هم جمع می‌شوند تا سرما را کمتر احساس کنند و آن را در محفل گرم دوستان و اطرافیان تجربه کنند. نیاز به مهربانی و در آغوش گرفتن عزیزانمان چیز‌هایی هستند که بیشتر فراموش می‌کنیم، امّا خوب است بدانیم همان‌طور که به نفس کشیدن و آب خوردن نیاز داریم، به محبّت و مهربانی نیز نیازمندیم، به‌ویژه در شب‌های سرد زمستان!
 
 


انیمیشن «روزی روزگاری یک آدم‌برفی» که درباره‌ی شخصیّت آدم‌برفی انیمیشن فروزن است، یعنی اولاف. او ما را به دل برف‌ها و سرما‌ها می‌برد و حسابی ذوق‌زده‌مان می‌کند. اولاف در این انیمیشن همان آدم‌برفی است. تنها تفاوتی که دارد این است که به‌تن‌هایی دارد دنبال اسمش می‌گردد و البتّه دماغش! بله، درست خواندید، دماغ! همه می‌دانیم که دماغ آدم‌برفی‌ها از هویج است، امّا اولاف متأسّفانه از همان روز اول دماغ ندارد. همین موضوع باعث می‌شود راه بیفتد به دنبال دماغش و اتّفاقات بامزه‌ای را تجربه کند. چیزی که در این انیمیشن زیبا با آن روبه‌رو می‌شویم نیاز اولاف به داشتن دوستی و آغوش گرم و محبّت است. همین چیز‌ها کاری می‌کند دل‌گرم شویم و تا پایان تماشای انیمیشن لبخند بزنیم و حسّ خوبی داشته باشیم.

 

روزی روزگاری یک آدم‌برفی
Once upon a Snowman

تاریخ انتشار: ۲۰۲۰
 
زمان: ۷ دقیقه
 
شرکت سازنده: استودیوی انیمیشن والت‌دیزنی
 
کارگردانان: دن آبراهام و ترنت کوری
 
 
 

انیمیشن‌های دیگر

معرفی انیمیشن Wolfwalkers | جنگل جادویی

معرفی انیمیشن Lost & Found | اشک‌ها و لبخند‌ها

معرفی انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز» | زندگی عزیز من! + دانلود

معرفی انیمیشن «بائو» | آشیانه‌ خالی

معرفی به انیمیشن «آقای هوبلات» (Mr. Hublot) + دانلود

معرفی انیمیشن «کیتبل» kitbull | مهربانی به روش گربه ای! + دانلود

معرفی انیمیشن «گورخر» | با خودت کنار بیا + دانلود

معرفی انیمیشن «عشق مو» (۲۰۱۹) | به خاطر مادر + ویدئو

معرفی انیمیشن دختری که از کتاب‌ها متنفّر بود (The Girl Who Gated Books) | از کتاب‌ها متنفّر نباش + دانلود

معرفی انیمیشن «تاحدودی ابری» (Partly cloudy) | ابر‌های زیبا، ابر‌های زشت + دانلود


 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.