انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

معرفی انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز» | زندگی عزیز من! + دانلود

  • کد خبر: ۵۰۷۰۲
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
معرفی انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز»  | زندگی عزیز من! + دانلود
انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز» عشق کوبی برایانت، ورزشکار مشهور بسکتبال، به این رشته‌ی ورزشی و مسیری را که طی کرده است تا به یک اسطوره تبدیل شود روایت می‌کند. این انیمیشن بر اساس نامه‌ای از کوبی برایانت که برای یکی از رسانه‌ها و نشریّات فعّال در حوزه‌ی ورزش فرستاده و در آن از بازنشستگی‌اش خبر داده بود ساخته شده است.

عاطفه جوینی | شهرآرانیوز - بدانید زندگی هرقدر سخت یا طاقت‌فرسا باشد، شما می‌توانید آن موقعیّت را تغییر دهید. می‌توانید رؤیاهایی را که زمانی در سر داشتید به واقعیّت تبدیل کنید. می‌پرسید چطور؟ جواب ساده است: با مراجعه به قدرتی که درون شماست. نام این قدرت نیروی درون است. حتّی همین لحظه که در حال خواندن این نوشته هستید، این قدرت نیز درون شماست و با آن می‌توانید در عرض چند دقیقه، چیزهایی را در زندگی خود تغییر دهید. فقط کافی‌ است به این قدرت باور داشته باشید و آن را آزاد کنید. سوئدی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید: «کمتر بترسید. بیشتر امیدوار باشید. کمتر بخورید. بیشتر بجوید. کمتر آه بکشید. بیشتر نفس بکشید. کمتر متنفّر باشید. بیشتر عشق بورزید. بعد خواهید دید که همه‌ی چیزهای خوب از آن شما خواهد شد.»

 

معرفی انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز»  | زندگی عزیز من!

 

انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز» عشق کوبی برایانت، ورزشکار مشهور بسکتبال، به این رشته‌ی ورزشی و مسیری را که طی کرده است تا به یک اسطوره تبدیل شود روایت می‌کند. این انیمیشن بر اساس نامه‌ای از کوبی برایانت که برای یکی از رسانه‌ها و نشریّات فعّال در حوزه‌ی ورزش فرستاده و در آن از بازنشستگی‌اش خبر داده بود ساخته شده است. این نامه در واقع یک شعر از کوبی برایانت درباره‌ی شرح کودکی و چگونگی به وجود آمدن عشق و علاقه‌ی او به بسکتبال است. شرکت Believe Entertainment Group تصمیم به ساخت یک انیمیشن کوتاه با محوریّت این نامه گرفت و نتیجه‌اش چنین انیمیشن زیبایی شد. در «بسکتبال عزیز» امید و عشق به زندگی چیزهایی هستند که بسیار به چشم می‌خورند و از معنا بخشیدن به آن‌ها سخن می‌گوید.

 

دانلود انیمیشن بسکتبال عزیز

 

معرفی انیمیشن کوتاه «بسکتبال عزیز»  | زندگی عزیز من!بسکتبال عزیز Dear Basketball / ۲۰۱۷


زمان: ۵ دقیقه

کارگردان: گلن کین Glen Keane

اقتباس از: زندگی کوبی برایانت / Kobe Bean Bryant

جوایز و افتخارات:

برنده جایزه اسکار
بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۸
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->