صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اجرای ۵۳ ویژه‌برنامه به‌مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قالب اجرای سرود، فضاآرایی، تجلیل از خانواده شهدا و... خبر داد.

 به گزارش شهرآرانیوز، رضا دانایی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری مسابقه دانش‌آموزی، طرح نصب پلاک افتخار سردرب منازل خانواده شهدا و حمایت از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر و طرح ارادت در محله امیرالمؤمنین اجرا خواهد شد.


وی افزود: از جمله این ویژه‌برنامه‌ها می‌توان به مسابقه کتاب‌خوانی در منطقه ثامن، برپایی نمایشگاه در محله اروند، نمایشگاه خیابانی عکس محله، ویژه برنامه دهه فجر در محله کارمندان و جام مسابقات پینگ پنگ با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در محله پروین اعتصامی اشاره کرد.


سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین مسابقه دوچرخه‌سواری ویژه نوجوانان در محله کوی کارگران و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب ویژه‌برنامه دهه فجر توسط اعضای شورا‌های اجتماعی محلات برگزار خواهد شد.


گفتنی است که ویژه‌برنامه خانه گفت‌وگو و شهربان با هدف بازدید از پروژه‌ها و دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.