صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جمعی از مدیران و فعالان صنعت زعفران ایران از کارخانه نوآوری مشهد بازدید کردند و با حضور در قسمت‌های مختلف کارخانه، از نزدیک با طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه این مرکز بزرگ در شرق کشور آشنا شد.

گروه علم و فناوری شهرآرانیوز | جمعی از مدیران و فعالان صنعت زعفران ایران از کارخانه نوآوری مشهد بازدید کردند.


در این بازدید، علی شریعتی‌مقدم، کارآفرین نمونه کشوری و مالک برند نوین‌زعفران، با حضور در قسمت‌های مختلف کارخانه، از نزدیک با طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه این مرکز بزرگ در شرق کشور آشنا شد.


به‌گفته وی، صنعت زعفران به‌عنوان نمادی از تمدن چندهزارساله کشاورزی ایران می‌تواند در پیوند با هرگونه رویداد نوآورانه باشد و از این راه است که تلفیق مثبت میان مبانی سنتی و مدرن کسب‌وکار شکل می‌گیرد.


شریعتی‌مقدم با ابراز امیدواری از همکاری‌های بیشتر با کارخانه نوآوری شهرداری مشهد، از تشکیل رویدادهای مختلف کارآفرینی، استارتاپ‌ها و ایجاد زمینه‌های حضور مهمانان بین المللی در آینده نزدیک در این مجموعه خبر داد و گفت: حضور استارتاپ ها و نیروهای خلاق در کارخانه نوآوری مشهد می تواند فرصت خوبی برای طرح و حل مسائل صنعت زعفران در ایران را فراهم کند.


کارآفرین و فعال صنعت زعفران ایران با تقدیر از اقدامات اخیر شهرداری و شورای شهر مشهد، راه‌اندازی چنین فضایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای من که در میان‌سالی قرار دارم، حضور در مکانی که سال‌ها برای مردم مشهد یادآور نوشابه‌های خنک و شیشه‌های پرسروصدای آن بوده، فرصتی هیجان‌انگیز است؛ زیرا می‌بینم این فضای مدرن، بدون آنکه تغییر محسوسی در شالکه و طراحی‌اش به وجود آید، اینک لباس جدیدی بر تن کرده و رسالت تازه‌ای را عهده‌دار شده است.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.