صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مجبور به برقراری مجدد محدودیتهای کرونایی در آرامستانهای تحت پوشش شهرداری مشهد شدیم از این رو در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی در آرامستان های این شهر محدودیت ورود برقرار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری مشهد گفت: به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مجبور به برقراری مجدد محدودیتهای کرونایی در آرامستانهای تحت پوشش شهرداری مشهد شدیم از این رو در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی در آرامستانهای این شهر محدودیت ورود برقرار می‌شود.

سازمان فردوس های شهرداری مشهد روز جمعه به نقل از حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی افزود: متاسفانه عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باعث شروع موج چهارم کرونا به صورت شدیدتر شده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اضافه کرد: ورود خودرو برای دفن متوفیان نیز شامل این محدودیت می شود لذا از خانواده‌های  متوفیان تقاضا می شود تا ضمن رعایت دستورهای بهداشتی از تجمع در آرامستانها خودداری کرده و با کمترین تعداد نفرات برای دفن متوفیانشان حضور یابند.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شناسایی ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید رکورد جدیدی از شناسایی روزانه بیماران کرونا ثبت شد و با فوت ۳۲۱ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۵ هزار و ۶۸۰ تن رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.