صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بررسی اتصال خط یک مترو مشهد به مترو گلبهار

  • کد خبر: ۶۸۴۲
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۹
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد از برگزاری نشست بررسی عملیات اجرایی نحوه اتصال خط مترو مشهد به مترو گلبهار خبر داد و گفت که برای این موضوع ۵ پیشنهاد ارائه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در این رابطه اظهار کرد: در نشستی مشترک، عملیات اجرایی نحوه اتصال خط یک مترو مشهد به مترو مشهد- گلبهار بررسی شد و در آن ایستگاه‌های مشترک اتصال خط یک مترو مشهد و خط مترو گلبهار تعیین شد.
وی افزود: با توجه به اینکه باید موضوع نحوه تملکات اراضی و پیاده کردن سیستم‌های اجرایی مشخص شود، روش‌های مختلف اجرای این پروژه با سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور، شهرداری مشهد و شهرداری گلبهار مطرح شد.
کیامرز با اشاره به ضرورت تحقق تملکات از سوی شهرداری گلبهار، بیان کرد: درباره نحوه اتصال خط یک مترو مشهد به گلبهار نیز ضروری است طرح‌های سازه‌ای و اتصالات بررسی شود. مصوبه مترو مشهد به گلبهار در سال۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال۹۱ کلنگ این خط ریلی به زمین خورد. مسیر مترو گلبهار از سه‌راهی طرقبه-شاندیز آغاز می‌شود و تا فرودگاه گلبهار امتداد می‌یابد. این خط شامل ۵ایستگاه از انتهای خط یک قطارشهری مشهد تا شهر جدید گلبهار است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.