مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

سهم ۳۷ میلیاردی مترو مشهد گلبهار از بودجه ۹۹

  • کد خبر: ۱۲۱۴۶
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
سهم ۳۷ میلیاردی مترو مشهد گلبهار از بودجه ۹۹
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار خبر داده است که ۳۷ میلیارد تومان برای متروی مشهد-گلبهار-چناران در بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.
 به گفته هومن گریوانی این در حالی است که امسال ۴۳ میلیارد تومان برای ساخت این مسیر هزینه شده است. از این مبلغ ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به خراسان رضوی و ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، او با بیان اینکه ۳ سال پیش در پی مناقصه‌ای در این راستا هزینه کل پروژه ۳۰۰ میلیون یورو برآورد شد، ادامه داد: با توجه به تغییر قیمت‌ها طی این مدت، در صورت اجرایی شدن فاینانس، مبلغ برآورد شده تغییر خواهد کرد.

این در حالی است که چند روز پیش امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی خبر داده بود که این پروژه جزو پروژه‌های دارای اولویت وزارت راه برای گرفتن فاینانس است و ۱.۳۷۸ میلیون یوآن چینی برای آن در نظر گرفته شده است. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار بیان کرد: مسیر راه آهن مشهد تا شهر جدید گلبهار ۴۰ کیلومتر و تا شهر چناران ۴۶ کیلومتر است، پیشرفت فیزیکی زیرساخت‌ها و اجزای عمرانی پروژه ۷۰ درصد و پیشرفت فیزیکی کل پروژه ۳۴ درصد است.

به گفته او شرکت عمران شهر جدید گلبهار به منظور شتاب بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه از منابع داخلی این شرکت هزینه کرده است. گریوانی این را هم اضافه کرد که طی سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به گلبهار نیز دستور ریل گذاری بخشی از مسیر قطار مشهد-گلبهار صادر شد و پیگیری‌های لازم به منظور خریداری ریل و برگزاری مناقصه در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به شرایط تحریم مشکلات اعتباری و نقدینگی وجود دارد، اما مانعی در پیشرفت کار ایجاد نخواهد کرد و این پروژه در تمام مراحل فعال خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->