صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد گفت: هرچه در زمینه عمران و حمل و نقل خدمت رسانی انجام شود، باز هم نیاز بیشتری احساس می‌شود، این پروژه زمینه ساز ایجاد پارکینگ‌های بیشتر در سطح شهر و منطقه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در آیین افتتاحیه پارکینگ پرستار که با حضور فرماندار مشهد وجمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: بنده فکر می‌کنم که امروز روز محاسبه است و اعمال خود را محاسبه خواهیم کردتا ببینیم در کجا اشتباهی از ما سر زده و مواردی که ناشی از اخلاق نادرست ما بوده را اصلاح کنیم. امروزه از حجم پروژه‌های قابل توجهی که در حوزه حمل و نقل انجام شده است مورد تعجب قرار گرفتم. مایه تعجب است که این حجم از پروژه در این دوره در بخش عمران و حمل و نقل به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه عمران و حمل و نقل خدمت رسانی انجام شود، باز هم نیاز بیشتری احساس می‌شود، تاکید کرد: این پروژه زمینه ساز ایجاد پارکینگ‌های بیشتر در سطح شهر و منطقه خواهد شد.

شهردار مشهد بیان کرد: پارکینگ پرستار مطالبه چندین ساله مردم بود، بیمارستان شرق شهر مشهد در قلعه ساختمان هم نیز ۲۰ سال است جز مطالبات برآورده نشده مردم است.

کلائی عنوان کرد: در حال حاضر این امکان فراهم شده از ۱۶۰ هکتار دریافتی ۱۸ هکتار را برای پروژه‌های درمانی مصوب کنیم، این درخواست دکتر بحرینی نیز هست و امیدوارم شورا هم آن را تصویب کند.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا (ع)، صاحب این شهر است و او دوست دارد مردم این شهر خوش باشند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
250 جا پارک به اندازه مریض های ده تا مطب بیشتر نیست.وقتی تو هر مطب میری بیست سی نفر نشستن و هر ساختمان ده تا مطب داره .این پارکینگ نهایتا برای چندتا ساختمان پزشکی جواب میده .چهار پنج طبقه زیر زمین می‌ساختن