مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

قرار گرفتن ۸ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی

  • کد خبر: ۷۴۳۰۳
  • ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
قرار گرفتن ۸ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی
تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی استان خراسان رضوی با قرمز شدن وضعیت پنج شهرستان دیگر بر اساس آخرین گزارش رنگ‌بندی نرم‌افزار ماسک به هشت شهرستان افزایش یافت.

به‌گزارش شهرآرانیوز، به نقل از اطلاعات روز چهارشنبه نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز شهرستان‌های سرخس، سبزوار، گناباد، درگز و کاشمر خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و شهرستان‌های مشهد، بینالود و قوچان نیز پیش از این به این رنگ درآمده بودند.
در حال حاضر شهرستان‌های تربت‌جام، باخرز، زاوه، رشتخوار، مه ولات، بجستان، خلیل‌آباد، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و کلات در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و سایر شهرستان‌های خراسان‌رضوی هم در شرایط نارنجی به سر می‌برند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون سه میلیون و ۴۱۷ هزار و ۲۹ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۸۶ هزار و ۲۰۷ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است. همچنین سه میلیون و ۵۶ هزار و ۱۶۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.

وزارت بهداشت ایران اعلام کرد هم اینک ۱۴۳ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهرستان در شرایط نارنجی و ۱۱۹ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

همچنین تاکنون چهار میلیون و ۹۰۷ هزار و ۵۴۵ شهروند ایرانی دوز نخست واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۱۲ شهروند نیز دوز دوم آن را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند. بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در ایران به هفت میلیون و ۵۷ هزار و ۲۵۷ دوز رسیده است.

"پاندمی کرونا" در سطح جهان ۱۸۸ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۵۳۷ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۵۸ نفر را در ۳۰۷ کشور گرفته است. ۱۷۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۱۵۸ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.

آمریکا در این میان با ۳۴ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۴۰۴ بیمار کووید-۱۹ و ۶۲۳ هزار و ۲۹ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است و پس از آمریکا کشور‌های هند، برزیل و فرانسه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

ایران بر اساس آخرین آمار‌های رسمی جایگاه سیزدهم را در جدول بیشترین جمعیت مبتلایان به ویروس کرونا در میان کشور‌های جهان دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->