صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار: تامین آب مهمترین اولویت خراسان رضوی است

  • کد خبر: ۷۴۵۰۶
  • ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
استاندار خراسان رضوی گفت: بسیاری از دشت های استان در وضعیت بحران آب قرار دارند لذا تامین آب در بخش های مختلف کشاورزی، شرب و صنعت، مهمترین اولویت استان است.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی گفت: بسیاری از دشت های استان در وضعیت بحران آب قرار دارند لذا تامین آب در بخش های مختلف کشاورزی، شرب و صنعت، مهمترین اولویت استان است.

محمدصادق معتمدیان روز جمعه در جمع مردم روستای "سعدآباد" شهرستان رشتخوار افزود: جنوب خراسان رضوی اقلیم خشک دارد و استفاده از روش های آبخیزداری و آبخوان داری در این مناطق باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: مردم ما در مناطق شرقی کشور در زمانهای گذشته از قنات برای تامین آب استفاده می کردند و این نشان از توجه آنها به کمبود منابع آب در منطقه بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: اولویت ما آبخیزداری است و روان آب ها را باید مهار کنیم که ایجاد بندسار از راهکارهای مناسب در این زمینه است.

وی افزود: ایجاد بندسار موجب احیای قنوات شده و خون جدیدی در رگهای روستا تزریق می شود، مردم شرق کشور قدر نعمت آب را می دانند و قناعت و مناعت طبع از ویژگی های مردم این منطقه است.

محمدصادق معتمدیان امروز در بیست و دومین سفر شهرستانی خود وارد شهرستان رشتخوار شد و با حضور در مزار شهدای گمنام، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. 

وی در این سفر از روستاهای ملک آباد، شعبه و سعدآباد این شهرستان بازدید کرد.

بازدید از شهر جنگل، ملاقات مردمی و شرکت در جلسه جمع بندی سفر از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در رشتخوار است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.