صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چرا کوری بارلوگ بازی God of War: Ragnarok را کارگردانی نمی‌کند؟

  • کد خبر: ۸۰۱۸۲
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
در جریان رونمایی از God of War: Ragnarok، مشخص شد که کوری بارلوگ، کارگردان نسخه سال ۲۰۱۸ وظیفه کارگردانی نسخه جدید را به اریک ویلیامز سپرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - بامداد امروز و در انتهای مراسم سونی تریلر گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok به‌نمایش درآمد و به‌دنبال آن، اطلاعاتی هم از داستان، گیم‌پلی و موارد دیگر مشخص شد.  



باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده در وبسایت پلی استیشن، مشخص شد که کوری بارلوگ، کارگردان بازی‌های God of War ۲ و God of War محصول سال ۲۰۱۸، وظیفه کارگردانی خلاق Ragnarok را برعهده نخواهد داشت. به‌عبارتی اریک ویلیامز کارگردان این بازی خواهد بود؛ شخصی که تابه‌امروز به‌عنوان طراح روی تمامی نسخه‌های اصلی God of War کار کرده است.


حتما ببینید:

اولین تریلر بازی God of War Ragnarok | ادامه ماجراجویی‌های «کریتوس» با «آترئوس» و «میمیر»

اولین تصویر از شخصیت «ثور» در بازی God of War Ragnarok + پرتره شخصیت‌های اصلی


بارلوگ و ویلیامز در مراسم شب پیش گفتند که تغییر کارگردان یک سنت در استودیو «سانتا مونیکا» محسوب می‌شود و موضوع چندان عجیبی نیست. ویلیامز در این باره گفت:

همیشه در سانتا مونیکا این یک سنت بوده است که کارگردان بازی‌ها تغییر می‌کنند. ما با این کار به موفقیت رسیده‌ایم. کوری تنها کسی است که دو بازی کارگردان کرده و واقعا سزاوار آن است، چون او در کار خود بسیار خوب است.

کوری بارلوگ هم اضافه کرد:

نکته مهم برای ما این است که بتوانیم هر بار دیدگاه جدیدی داشته باشیم. با این وجود شما همچنین به یک جفت پا تازه نفس نیز نیاز دارید، چون بعد پایان کار یکی از این بازی‌ها واقعا خسته شده‌اید. به همین خاطر شما باید شخص دیگری را مجبور به انجام این کار کنید.

کوری بارلوگ در حال حاضر به عنوان کارگردان خلاق در استودیو «سانتا مونیکا« فعالیت دارد و پروژه جدیدی را آغاز کرده است، با این وجود هنوز نمی‌تواند اطلاعات از این پروژه را با طرفداران در میان قرار دهد:

ما در واقع روی چند پروژه کار می‌کنیم و واقعا هیجان انگیز هستند. شما وسوسه می‌شوید تا از همه کارهایی که ما انجام می‌دهیم مطلع باشید، اما من واقعا چیز خاصی ندارم که بتوانم در مورد آن صحبت کنم. در حال حاضر بیشتر روی God of War Ragnarok تمرکز کرده‌ایم. (منبع: ویجیاتو)

ویلیامز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که احساسات قوی هسته اصلی داستان God of War Ragnarok را تشکیل داده است و محوریت اصلی هم نمایش رابطه میان «کریتوس و «اترئوس» است. بااین‌حال اعلام شد که دراین‌میان اشخاصی مثل «ثور»، «اودین» و سایر خدایان نقش به‌سزایی در داستان Ragnarok ایفا خواهند کرد.

از نظر داستانی هم در این نسخه «فریا» و «ثور» شخصیت‌های شرور این نسخه خواهند بود و یک‌بار دیگر شاهد درگیری‌های میان «اترئوس» و «کریتوس» هستیم. از حیث گیم‌پلی هم ساختار مبارزات بدین‌صورت است که بازیکنان حق انتخاب‌های متفاوتی دارند. گریس اورلیدی، مدیر ارشد کامیونیتی سونی «سانتا مونیکا» (SIE Santa Monica) دراین‌باره می‌گوید: «می‌خواهد کومبو‌های فیزیکی و سرسخت باشد یا استاد شدن در استفاده از المان و جادو و همچنین تاکتیک‌های دفاعی هوشمند، شما به همراه یار خود روش‌های متعددی را برای مبارزه کردن دراختیار خواهید داشت.»

دراین‌میان اطلاعاتی هم از دشمنان بازی منتشر شد و «کریتوس» در طول ماجراجویی خود با Stalker‌ها و Dreki‌ها روبه‌رو خواهد شد. بازی God of War سال ۲۰۱۸ دارای ۶ منطقه مختلف بود که بازیکن وارد آن می‌شد و حال در رگناروک، به هر ۹ محیط درنظر گرفته شده دسترسی دارید. به‌عبارتی بازیکنان درطول داستان از «ون‌هایم»، «سوارتالفهایم» و «ازگارد» هم دیدن خواهند کرد. تیم سازنده مدعی شده که جدا از این ۹ محیط، محیط‌های جدید دیگری هم درنظر گرفته شده و کاربران محیط‌هایی بسیار زیبا و متنوع نسبت به تمامی نسخه‌های ساخته شده از خدای جنگ را تجربه خواهند کرد. (منبع: زومجی)

God of War: Ragnarok | هرچیزی که درباره دنباله بازی «خدای جنگ» می‌دانیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.