معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

اولین تریلر بازی God of War Ragnarok | ادامه ماجراجویی‌های «کریتوس» با «آترئوس» و «میمیر»

  • کد خبر: ۸۰۱۶۴
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
اولین تریلر بازی God of War Ragnarok | ادامه ماجراجویی‌های «کریتوس» با «آترئوس» و «میمیر»
کنفرانس سونی دوباره یا یک غافلگیری پرهیجان به پایان رسید: رونمایی از اولین تریلر God of War Ragnarok از استودیو سانتا مونیکا.

شهرآرانیوز - بازی God of War Ragnarok سال پیش در رویداد رونمایی از پلی استیشن ۵ معرفی شد، اما توسعه آن در یک سال گذشته در سکوت خبری ادامه پیدا کرد. حالا استودیو سانتا مونیکا و سونی با انتشار این تریلر حسابی طرفداران را هیجان‌زده کرده‌اند. 

در این تریلر در کنار نمایش لحظاتی از گیم‌پلی بازی، شخصیت‌های جدیدی نیز به ما معرفی شد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها «تیر»، خدای جنگ اساطیر اسکاندیناوی، بود. از طرف دیگر برای لحظات کوتاهی شخصیت‌های «فریا» و «ثور» در این تریلر دیده شدند.

اولین تریلر بازی God of War Ragnarok | ادامه ماجراجویی‌های «کریتوس» با «آترئوس» و «میمیر»

استودیو سانتا مونیکا درباره این تریلر گفته است:

«همانطور که در تریلر مشاهده می‌کنید، ما به چندسال بعد از وقایع God of War (2018) رفته‌ایم. بادهای یخبندان «فیمبول‌وینتر» (Fimbulwinter) * به «میدگارد» آمده است و زنده‌ماندن کریتوس، «آترئوس» و «میمیر» در مناطق وحشی نورس را بیش از پیش چالش‌برانگیز کرده است.

در حالی که در بازی قبلی اعتماد و درک بین پدر و پسر بسیار زیاد بود، اما هنوز پیچیدگی زیادی در تعاملات آن‌ها وجود دارد، به ویژه پس از افشای میراث بزرگ و قدرتمند آترئوس» و رسالت پنهانی‌ای که فقط کریتوس آن را دید.

«آترئوس» به شدت کنجکاو است. او مانند بیشتر جوانان بیشتر از هر چیزی می‌خواهد بفهمد کیست. او می‌خواهد بفهمد چه کسی می‌تواند باشد. راز نقش «لوکی» در درگیری آینده چیزی است که «آترئوس» نمی‌تواند از آن بگذرد. او می‌خواهد خانواده‌اش را در امان نگه دارد، اما همچنین نمی‌خواهد در‌حالی‌که درگیری رلم‌های نه‌گانه را در برمی‌گیرد، کنار نایستد و کاری انجام ندهد.»

بازی God of War Ragnarok سال آینده به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


چرا «ثور» در بازی God of War Ragnarok این‌قدر چاق است؟

چرا کوری بارلوگ بازی God of War: Ragnarok را کارگردانی نمی‌کند؟

God of War: Ragnarok | هرچیزی که درباره دنباله بازی «خدای جنگ» می‌دانیم


* فیمبول‌وینتر (به معنی زمستان طولانی) در اساطیر اسکاندیناوی مقدمه‌ای برای اتفاقات «راگناروک»، فرجام ایزدان در است. فیمبول‌وینتر سه سال زمستان پی‌درپی است که برف از تمام جهات می‌بارد و هیچ تابستانی بین سال‌های آن وجود ندارد. این دوره یکی از نشانه‌های فرارسیدن راگناروک است.


در ادامه حتما ببینید:

اولین تصویر از شخصیت «ثور» در بازی God of War Ragnarok + پرتره شخصیت‌های اصلی


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->