صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیشرفت ۵۲ درصدی زیرگذر آزادی به جانباز در مشهد

  • کد خبر: ۸۱۷۷۴
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز دارای پیشرفت ۵۲ درصدی است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز دارای پیشرفت ۵۲ درصدی است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

خلیل ا... کاظمی دراین باره افزود: یکی از موضوعاتی که شهروندان از آن گله داشتند، ترافیک سنگین حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان استقلال و تصادف زیاد در دوربرگردان همسطح آزادی به جانباز بود. وی اضافه کرد: برهمین اساس و در راستای کاهش حوادث و سوانح رانندگی و تسهیل دسترسی به بولوار جانباز، عملیات اجرایی این پروژه در فروردین ۱۴۰۰ در دستورکار قرار گرفت.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: تاکنون ۳۳۴ اجرای شمع بتن، ۱۸ هزار مترمکعب خاک برداری، ۷۰۰ تن آرماتوربندی و ۴۴۰۰ مترمکعب عملیات بتن ریزی اجرا شده است؛ همچنین برای این پروژه ۲۱۰۰ قطعه پیش ساخته بتنی برای استفاده در نمای این زیرگذر ساخته شده است.

کاظمی افزود: در راستای این پروژه، رفع معارض و جابه جایی تأسیسات شهری زیادی ازجمله جابه جایی خط ۲۰ کیلوولت برق در ۳۰۰ متر، جابه جایی خط لوله سایز ۷۰۰ آب در ۳۰۰ مترطول و جابه جایی لوله گاز ۲۰ اینچ که با همکاری شرکت‌های خدماتی انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.