صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مخالف طرح لایحه رتبه‌بندی معلمان نیست و این لایحه یکشنبه ۲۵ مهر اعلام وصول می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد روز شنبه ۲۴ مهرماه در نشست دو ساعته با مجمع مطالبه‌گران اردبیل اظهار کرد: با اعلام وصول این لایحه در هفته پیش رو بند به بند آن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و قرار است با الزام دولت به اجرای آن از اول مهرماه منابع مورد نیاز برای این طرح در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این لایحه معلمان بر پایه ۸۰ درصد دریافتی مربیان و آموزشیاران رتبه‌بندی شده که بر اساس برآورد اولیه قرار است ۱۲ هزار میلیارد تومان دولت برای اجرای لایحه در نظر بگیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه شورای نگهبان با مصوبه مجلس که بار مالی خواهد داشت، مخالفت کند دولت در بودجه سال آینده باید منابع مورد نیاز این لایحه را در نظر گرفته و اجرای آن را عملیاتی کند.

نیکزاد افزود: کارکنان و معلمان انتظار دارند تا دولت با مهار تورم قدرت خرید آن‌ها را بالا ببرد و در این بین دیگر نیازی به افزایش حقوق به شکل گسترده نخواهد بود و دستگاه‌های اجرایی نیز به دنبال عملیاتی کردن قانون تصری نخواهند بود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
سرعت اینترنت ایران عزیز خیلی کمه علتش چی یه
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
حقوق معلمان اندازه حقوق کارگر هم نیست زیر خط فقر