سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان تصویب نهایی رتبه بندی معلمان در مجلس مشخص شد + جزئیات

  • کد خبر: ۸۴۰۰۰
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
زمان تصویب نهایی رتبه بندی معلمان در مجلس مشخص شد + جزئیات
معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از تصویب نهایی رتبه بندی معلمان در مجلس شواری اسلامی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم احمدی لاشکی ظهر امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی که در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد اظهار داشت: یکشنبه هفته آینده لایحه رتبه‌بندی معلمان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

وی افزود: رتبه‌بندی معلمان شامل کادر اداری نیز هست و با در نظر گرفتن اینکه باید در جذب نیروی آموزشی و اداری مانند دانشگاه تجدیدنظر داشته باشیم این تفکیک دایمی باشد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، کمبود نیروی انسانی را از چالش‌های اصلی در آموزش و پرورش دانست و با تأکید بر اینکه ساماندهی نیروی انسانی یک الزام برای آموزش و پرورش است ادامه داد: بزرگ‌ترین معضل و مشکل در آموزش و پرورش، نیروی انسانی است و تربیت نیروی انسانی ماهر باید در اولویت باشد، همان کاری که در گذشته در مراکز تربیت معلم انجام می‌شد.

احمدی لاشکی با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، در درجه اول ارتقای جایگاه و منزلت معلمان و فرهنگیان است ابراز کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی طرح رتبه‌بندی معلمان را نهایی کند که این وزارتخانه نیز آمادگی اجرای آن را دارد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: نباید کم‌کاری در سیستم باعث چالش دیگری در آموزش و پرورش باشد و ضروری است صدور ابلاغ و کلاس‌بندی و ساماندهی نیروی انسانی تسریع یابد.

وی با اشاره به انعقاد توافق سه‌جانبه بین وزارت آموزش و پرورش، ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: از اقدامات مؤثری که در راستای سرعت گرفتن سندسازی املاک آموزش و پرورش صورت‌گرفته امضای این تفاهم‌نامه بود.

احمدی لاشکی تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه اداره ثبت اسناد، املاک و بنیاد مسکن در کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است کمک‌رسان آموزش و پرورش خواهند بود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به افزایش بودجه آموزش و پرورش ابراز کرد: مجموعه اعتبارات وزارت آموزش و پرورش و سازمان‌های تابعه آن بدون اعتبارات متفرقه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نسبت به اعتبارات سال گذشته افزایش یافته است.

ویدئو | تصویب نهایی رتبه‌بندی معلمان روز یکشنبه در مجلس

منبع: مهر


اینجا بخوانید: 

موافقت رئیس مجلس با طرح رتبه بندی معلمان

رتبه بندی معلمان باعث افزایش حقوق می‌شود یا افزایش مسئولیت؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->