آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

آخرین خبر‌ها از طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی (۲۷ مهرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۴۵۶۹
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
آخرین خبر‌ها از طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی (۲۷ مهرماه ۱۴۰۰)
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علت به تعویق افتادن تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان تلاش برای تامین منابع مالی آن بود، تصریح کرد: نمی‌خواهیم طرحی تصویب کنیم که شورای نگهبان به علت کمبود منابع، آن را رد کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا احمدی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در مورد گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: دولت با مجلس مشورت نکرده است، فقط یک پیامکی آمد که لیست افرادی را که هر کس بر اساس سلیقه خودش شایسته می‌دانست، معرفی کند.

وی همچنین درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: در مورد این طرح مشکل تامین اعتبار برای تصویب وجود دارد و دلیل اینکه اینقدر آن را نگه داشتند، احتمالا همین باشد. نمایندگان هم نمی‌خواهند که طرح به صحن بیاید، تصویب شود و شورای نگهبان به علت ماده ۷۵ بودن، آن را رد کند و به همین دلیل در حال تامین منابع مالی آن هستند.

وی درباره اینکه در دولت پیش آقای نوبخت منابع آن را تامین کرده بود، اما تغییرات در تامین منابع ایجاد شد و این منابع محدود شده است، با بیان اینکه اکنون سقف منابع رتبه‌بندی معلمان ۳۰ هزار میلیارد تومان است، درباره امکان‌پذیر بودن تحقق این طرح گفت: یکی از دلایلی که طرح دیر به صحن آمد این مسئله است. باید واقع‌بین باشیم؛ واقعا می‌خواهیم معلمان را امیدوار کنیم و بگوییم که فقط رتبه‌بندی معلمان تصویب شد، اما بدون نتیجه باشد؟! اینکه نمی‌شود. این طرح حتماً تصویب می‌شود، اما باید نتیجه داشته باشد. در حال بررسی منابع مالی آن هستند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->