صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گوشی ات را بده، آجر هدیه بگیر!

  • کد خبر: ۸۶۰۵۴
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که گوشی تلفن همراه رانندگان مسافرکش را سرقت می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: چندی قبل راننده خودروی اینترنتی به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط مسافری جوان که مدعی بود قصد دارد کادوی گران قیمتی را به شخصی در بازار تحویل دهد، اعلام شکایت کرد.

وی تصریح کرد: مسافر جوان پس از رسیدن به مقصد به بهانه ای، تلفن همراه راننده را گرفته و با گذاشتن کادو در داخل خودرو، از خودرو خارج و وارد مجتمع تجاری می شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه راننده خودرو پس از گذشت مدتی متوجه سرقت تلفن همراهش می شود، افزود: در بررسی کادوی همراه مسافر مشخص می شود که در داخل این کادو، چندقطعه آجر بوده و متهم با سرقت تلفن همراه راننده از محل گریخته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت به ارجاع چندین پرونده مشابه به این پلیس اشاره کرد و افزود: با تجمیع پرونده های ارجاعی و انجام تحقیقات تکمیلی پلیس، هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار لطفی با تاکید بر اینکه رانندگان خودرو به هشدارهای انتظامی توجه کرده و به هیچ وجه به افراد غریبه به صرف مسافر بودن اعتماد نکنند، گفت: متهم به 70 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات اولیه در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.