صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همگی می‌دانیم که رویداد بزرگ آینده شیائومی، در ماه دسامبر برگزار خواهد شد. این همان رویدادی است که انتظار می‌رود پرچمدار این شرکت یعنی شیائومی ۱۲ در آن رونمایی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، اکنون اطلاعاتی منتشر شده است که تاریخ دقیق معرفی شیائومی ۱۲ را مشخص می‌کنند. به گفته برخی منابع، پرچمدار آینده این شرکت در شانزدهم دسامبر ۲۰۲۱ (۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ مشخص شد؛ خبری از نسخه پرو و اولترا نخواهد بود!

شایعات حاکی از آن است که معرفی این پرچمدار در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) صورت خواهد گرفت. رویداد آینده شیائومی کوتاه و محدود نخواهد بود، به آن معنا که در این رویداد به جز پرچمدار آینده این شرکت، محصولات دیگری نیز معرفی می‌شوند. علاوه بر شیائومی ۱۲، ممکن است رابط کاربری MIUI 13 و نسخه به روز شده شیائومی میکس فولد رونمایی شود. اما نباید روی معرفی شیائومی ۱۲ پرو و ​​شیائومی ۱۲ اولترا حساب کنید. به احتمال زیاد این دو دستگاه در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، پرچمدار آینده شیائومی باید دارای صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت  بیشتر و رزولوشن 2K باشد. تراشه اسنپدراگون ۸۹۸، شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات این دستگاه است. اگر تاریخ ادعا شده واقعی باشد، باید تا اوایل دسامبر این برند اقدام به انتشار اطلاعیه بکند.

شیائومی می‌خواهد به پرفروش‌ترین برند چین تبدیل شود
لو ویبینگ، مدیر کل برند ردمی شیائومی، اخیراً در مورد برنامه‌هایی برای رشد تجارت گوشی‌های هوشمند در بازار چین صحبت کرده است. بر اساس برآورد Canalys، در سه ماهه سوم سال جاری؛ تقریباً ۷۸.۸ میلیون گوشی هوشمند در چین فروخته شده است. که ۵ درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است. پیشتاز این بازار برند ویوو با سهم حدود ۲۳ درصد است. پس از آن Oppo و Honor قرار دارند که به ترتیب ۲۱ و ۱۸ درصد از بازار تلفن های هوشمند چین را در اختیار دارند. شیائومی اکنون با ۱۴ درصد در جایگاه چهارم قرار دارد.

ویبینگ گفت که بنیانگذار شیائومی یعنی لی جون دستورات سختگیرانه ای داده است. تا طی سه سال آینده این شرکت به پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در چین تبدیل شود. برای محقق شدن این امر، شیائومی به طور فعال یک شبکه خرده فروشی را توسعه خواهد داد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است. زیرا در چین حدود ۷۰ درصد از خرید های تلفن های هوشمند از طریق فروشگاه های فیزیکی صورت می‌گیرند.

اکنون شبکه فروش شیائومی در چین تقریباً ۱۰ هزار فروشگاه دارد. شیائومی می‌خواهد که در طی سه سال آینده، تعداد این فروشگاه ها به ۳۰ هزار عدد برسد. البته که با وجود رقبای قدرتمندی مانند اوپو و ویوو، شیائومی کار آسانی در پیش نخواهد داشت.

منبع: ترنجی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.