ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

«ریلمی سی ۱۱» یکی از خوش‌قیمت‌ترین انتخاب‌های موجود در بازار موبایل

  • کد خبر: ۸۷۲۶۲
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
«ریلمی سی ۱۱» یکی از خوش‌قیمت‌ترین انتخاب‌های موجود در بازار موبایل
ریلمی به‌تازگی یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. این مدل گوشی به‌صرفه برای افرادی که به گوشی‌های ارزان‌قیمت برای انجام کار‌های روزمره نیاز دارند، گزینه بسیار مناسبی است و قیمتی حدود ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان دارد.

به گزارش شهرآرانیوز - تا حدود ۱۰ سال پیش گوشی‌های چینی حرف زیادی برای گفتن در بازار موبایل دنیا نداشتند و اگر به دنبال یک گزینه باکیفیت بودید، این محصولات در میان گزینه‌های شما قرار نمی‌گرفتند. اما ورود پرقدرت برند‌هایی مثل هواوی و شیائومی به بازار موبایل جهان، آن‌ها را به بازیگرانی مهم در این حوزه تبدیل کرده است. در کنار این ۲ شرکت، برند‌های چینی دیگری هم در تلاش‌اند مسیر ۲ شرکت یادشده را بروند و برای خود اسمی دست و پا کنند.

یکی از این شرکت‌ها ریلمی است که به‌تازگی یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. این مدل گوشی به‌صرفه برای افرادی که به گوشی‌های ارزان‌قیمت برای انجام کار‌های روزمره نیاز دارند، گزینه بسیار مناسبی است و قیمتی حدود ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان دارد.

این محصول ۱۹۰ گرم وزن دارد و بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده است. شرکت سازنده اسلات ترکیبی سیم‌کارت و کارت حافظه را در سمت چپ موبایل جای داده است. این برند برای علاقه‌مندان به هندزفری‌های باسیم هم یک جک سه‌ونیم‌میلی‌متر در گوشی خود تعبیه کرده است.

نمایشگر ریلمی سی ۱۱ از نوع IPS LCD است. اندازه این صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچ است که حدود ۸۱.۳ درصد از فضای پنل جلو گوشی را در بر می‌گیرد. رزولوشن پنل نمایشگر این تلفن همراه هوشمند ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل یا به بیان ساده‌تر، HD+ است. در ظاهر، شاید این مشخصات چندان فوق‌العاد نباشد، اما ریلمی با هدف عرضه یک گوشی ارزان قیمت این محصول را روانه بازار کرد.

در بخش دوربین، در پنل پشتی این گوشی هوشمند، تنها یک لنز قرار دارد. این دوربین از کیفیت هشت‌مگاپیکسلی با لنز واید و دیافراگم f/۲.۰ برخوردار است. از قابلیت‌های دوربین اصلی سی ۱۱ می‌توان به فوکوس خودکار اشاره کرد. در بخش فیلم‌برداری هم می‌توانید با این گوشی ویدئو‌های هزاروهشتادپیکسلی را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کنید.
ریلمی برای سیستم‌عامل این محصول خود از آخرین نسخه اندروید یعنی Android ۱۱ با رابط کاربری اختصاصی خود یعنی Realme GO UI استفاده می‌کند. این نسخه از رابط کاربری فضای دل‌نشین و کاربرپسندی را برای یک گوشی اقتصادی فراهم آورده است.

از نظر سخت‌افزار هم پردازنده اصلی و قلب تپنده ریلمی سی ۱۱ را تراشه UNISOC مدل SC۹۸۶۳A تشکیل می‌دهد. این محصول برای پردازش امور گرافیکی نیز از پردازشگر IMG ۸۳۲۲ بهره می‌برد. در زمینه فضای ذخیره‌سازی هم رم دوگیگابایتی و حافظه داخلی سی‌ودوگیگابایتی برای این محصول در نظر گرفته شده است. این در حالی است که با استفاده از کارت حافظه، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید.

یکی از نقاط قوت محصول اقتصادی ریلمی، باتری قدرتمند آن است. این گوشی به یک باتری پنج‌هزارمیلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری مجهز شده است. برای شارژ باتری این موبایل هوشمند یک آداپتور ده‌واتی با قابلیت شارژ سریع در نظر گرفته شده است. از قابلیت‌های جالب بخش باتری گوشی می‌توان به بهره‌مندی از فناوری شارژ معکوس اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه‌های مختلف مانند هدست‌های بلوتوثی را شارژ کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->