«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

پوکو M3، باز هم ترکید!

  • کد خبر: ۸۹۷۲۰
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
  • ۱
پوکو M3، باز هم ترکید!
پوکو پس از این که مجدداً فعالیت خود را در بازار موبایل شروع کرد، مدل‌های زیادی را روانه بازار کرد. پوکو M3، یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های پوکو در تاریخ این شرکت است. ما پیش از این نیز شاهد گزارشاتی مبنی بر انفجار گوشی‌های پوکو بوده‌ایم. اما ظاهراً، این گزارشات تمامی ندارند و یک گوشی دیگر از پوکو منفجر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جدیدترین حادثه از منفجر شدن گوشی‌ها، مربوط به انفجار پوکو M3 است. اما چرا چنین حادثه‌ای رخ داده است و جزئیات آن چیست؟

اما این گزارش، تنها مورد از انفجار گوشی‌های پوکو نبوده است. به طور جدی‌تر و گسترده‌تر، گوشی‌های سری Poco X3 از جمله Poco X3 و Poco X3 Pro دچار چنین مشکلات خطرناکی شده بودند. غالب این گزارشات، از کشور هند منتشر شده بودند. با توجه به سابقه هندی‌ها، نمی‌توان گفت که صد درصد، گوشی معیوب بوده است. زیرا پس از تحقیقات حوادث مرتبط، مشخص شده است که خود کاربر مقصر اصلی انفجار دستگاه بوده است.

اما این بار، یک گزارش جدی دیگر از انفجار پوکو M3 منتشر شده است! این گزارش، توسط یک کاربر در توئیتر منتشر شده است. این کاربر که ساکن کشور هند است، با انتشار تصویری از Poco M3 منفجر شده، این حادثه را اطلاع رسانی کرده است. ظاهراً این گوشی، متعلق به برادر کاربر مذکور است. متأسفانه جزئیات چندانی از چگونگی وقوع حادثه و آسیب‌های جانبی آن گزارش نشده است.

اما تصویر دستگاه، به وضوح نشان می‌دهد که باید قید استفاده مجدد از آن را زد! قسمت بزرگی از قاب پشتی این گوشی، ذوب شده و سوخته است. باتری این گوشی، ظرفیت ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد و همین موضوع سبب بیشتر شدن آسیب انفجار آن می‌شود. زیر لنز دوربین نیز بخار جمع شده است.

تنها تصویر منتشر شده از نمونه منفجر شده، همین است. اما به نظر می‌رسد که دیگه نمی‌توان این گوشی را مورد استفاده قرار داد!

در مورد واکنش رسمی پوکو، باید بگوییم که این برند تاکنون تنها از کاربر خواسته است تا با آن‌ها در ارتباط باشد و این گوشی را برای تحقیقات مربوطه در اختیار کارشناسان پوکو قرار دهد. در انتها، مشخص می‌شود که مسئولیت این انفجار، با کاربر بوده و یا پوکو مقصر اصلی است.

این مورد از انفجار پوکو M3، بسیار نادر است. زیرا به ندرت چنین مدلی دچار حادثه انفجار شده است. بنابراین در صورتی که کاربر Poco M3 دارید، باید بگوییم که هیچ جایی برای نگرانی نیست!

منبع: ترنجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
المیرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
خدا بخیر کنه من با بدبختی این گوشی رو خریدم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->