برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

زمان عرضه گوشی شیائومی سری Realme ۹ مشخص شد

  • کد خبر: ۸۹۸۵۸
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
زمان عرضه گوشی شیائومی سری Realme ۹ مشخص شد
گزارشات جدیدی از جزئیات و نحوه عرضه سری گوشی‌های ریلمی ۹ شیائومی منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به گزارش GSMArena؛ قرار بود ریلمی دو نسل از گوشی‌های خود را طی یک سال عرضه کند، اما مدهاو شیث، معاون Realme، در مصاحبه‌ای در ماه سپتامبر، فاش کرد که این شرکت مجبور شد برنامه‌های خود را در سال جاری به دلیل کمبود چیپست برای سری Realme 9 تغییر دهد و بنابراین عرضه آن تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. در حالی که وی اطلاعات دیگری در مورد سری Realme 9 فاش نکرد، باید گفت که این مجموعه در سه ماهه اول ۲۰۲۲ در هند عرضه می شود.

برخی منابع ادعا می کنند که سری Realme 9 شامل چهار گوشی هوشمند - Realme 9، Realme 9 Pro، Realme 9i و Realme 9 Max/Pro+ خواهد بود. البته ریلمی هنوز گوشی هوشمند با نام Max یا Pro+ را راه اندازی نکرده است. با این حال، مورد اول یعنی max برای Realme جدید نیست، زیرا چند ماه پیش هم Realme X7 Max 5G که در واقع یک Realme GT Neo تغییر نام‌گذاری شده در چین است را در هند راه‌اندازی کرد.

با بازگشت به سری Realme 9، منبع می‌گوید که ریلمی قصد دارد هر چهار مدل را در فوریه آینده در هند عرضه کند، اما همچنین ممکن است شاهد معرفی این برند جوان در دو رویداد مختلف باشیم.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری Realme 9 نداریم، اما شایعات حاکی از آن است که مدل‌های Pro و Max/Pro+ با Snapdragon 870 SoC و صفحه نمایش 120Hz AMOLED عرضه می‌شوند و همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که آن‌ها دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->