صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مشهد در دومین دیدارش در لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور به نخستین پیروزی خود رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور روز گذشته پیگیری شد و تنها‌نماینده مشهد در این مسابقات توانست در یک بازی سخت و سنگین مقابل میزبانش شهرداری ماهشهر به پیروزی برسد. تیم فوتبال پیام توس خراسان در این دیدار با تک‌گل دقیقه‌۹۰ امیر مختاری توانست ۳‌امتیاز شیرین را به دست بیاورد و دست‌پُر به مشهد برگردد. شاگردان محمد بابایی که در هفته اول و در بازی خانگی نتوانسته بودند از موقعیت‌هایشان بهره ببرند و با یک تساوی بدون گل برابر شهید اورکی اسلامشهر متوقف شده بودند، این‌بار توانستند از دل یک بازی سخت و فیزیکی، ۳‌امتیاز بیرون بکشند.

از فشار تاکتیکی تا فشار حواشی

سبزپوشان پیام توس خراسان که در دیدار دیروز، کاپیتان باتجربه خود سالار افراسیابی را در اختیار نداشتند، بازی را زیر فشار تاکتیکی و جوی میزبان آغاز کردند. حملات جسته‌گریخته شهرداری ماهشهر که بازی اولش را به سپیدرود رشت باخته بود، آن‌قدر پیام را زیر‌فشار قرار داد که می‌‎توان ۲۰‌دقیقه اول را از آنِ میزبان دانست. با‌وجود‌این، رفته‌رفته و با گذشت زمان بازی، میهمان مشهدی به توپ و زمین مسلط‌تر شد؛ تا‌جایی‌که یکی‌دوبار حرکات ترکیبی شاگردان بابایی در نزدیکی دروازه شهرداری ماهشهر خطرناک بود.

ماجرای آمبولانس و بی‌هوشی سرپرست پیام

یکی از حواشی داغ دیدار روز گذشته پیام توس خراسان و شهرداری ماهشهر، درگیری راننده آمبولانس حاضر در ورزشگاه با سرپرست پیام بود. به گفته حاضران در محل برگزاری مسابقه، گویا دستگاه شوک الکتریکی در آمبولانس نبوده و پیامی‌ها به این مسئله معترض می‌شوند و وقتی سیدکاظم حسینی، سرپرست پیام، برای چک‌کردن وجود این دستگاه به آمبولانس کنار زمین می‌رود، راننده آمبولانس با او درگیر می‌شود و سرپرست تیم میهمان را هل می‌دهد. اتفاقی که گویا موجب بی‌هوش‌شدن سیدکاظم حسینی می‌شود و البته بعد از دقایقی سرپرست پیام به هوش می‌آید.

گل درست روی گل آفساید

دقیقه‌۸۵ بازی تیم میزبان به گل می‌رسد؛ گلی که شهرداری ماهشهر می‌زند و بلافاصله توسط داور مسابقه آفساید اعلام می‌شود. البته این پایان جنجالی یک بازی داغ و هیجان‌انگیز نیست و در دقیقه‌۹۰ پیام توس به گل می‌رسد و در‌حالی‌که ماهشهری‌ها روی داور فشار می‌آوردند تا این گل را مردود اعلام کند، اما گل پیام با تصمیم شجاعانه داور، صحیح اعلام می‌شود.

بابایی: هنوز خیلی کار در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال پیام توس خراسان بعد از پیروزی برابر تیم ماهشهر، به شهرآرا‌ورزشی گفت: بازی خیلی خوبی بود و هم تیم مشهد و هم تیم ماهشهر نمایش خوبی داشتند. محمد بابایی افزود: بچه‌های ما در این بازی خیلی تلاش کردند و از نتیجه و عملکردشان راضی هستم؛ اما باید این را هم بدانیم که ما هنوز ابتدای راه هستیم و خیلی کار در پیش داریم. وی خاطرنشان کرد: تیم ما جوان است و انگیزه‌های فراوانی دارد. بابایی درباره حواشی این بازی تصریح کرد: به‌هر‌حال ۲ تیم درون زمین فوتبال جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند و باید بیرون زمین هم حواشی کم باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.