نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بابایی: پیام متعلق به بازیکنان مشهدی است

  • کد خبر: ۸۱۱۶۹
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
بابایی: پیام متعلق به بازیکنان مشهدی است
محمد بابایی، سرمربی پیام توس، که در حال ساختن تیم جدید سبزپوشان است مدعی شد که تیم پیام متعلق به جوانان مشهدی است به شرطی که بیایند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ باشگاه پیام توس خراسان این‌روز‌ها سخت در تکاپوی آماده‌سازی تیم فوتبال بزرگ‌سالانش برای حضور در لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور است؛ سرآغازی برای بازگشت باشکوه باشگاهی که یکی از ۲ قطب فوتبال مشهد تلقی می‌شود.

حالا گروهی از جوانان آخرین نسل همان تیم بار دیگر باشگاه را علم کرده‌اند تا پیام احیا شود. محمد بابایی، یکی از پیشکسوتان همین باشگاه قدیمی، نیز سکان هدایت سبزپوشان مشهدی را به دست گرفته است. بابایی در گفتگو با شهرآراورزشی آخرین وضعیت تیمش را که باید از ۱۰‌آبان در لیگ دسته‌دوم به میدان برود، تشریح کرده است.

۷۵ روز تست‌گیری از بازیکنان بومی به جایی هم رسید؟

بازیکنان خوبی را پیدا کردیم، اما واقعیت بچه‌های مشهد از آن چیزی که تصور می‌کردیم، کمتر استقبال کردند.

یعنی چه؟

‌درِ زمین چمن محل تمرین ما در این مدت به روی همه بازیکنان مشهدی که فکر می‌کردند می‌توانند در تیم شهرشان باشند، باز بود و ما از آن‌‎ها تست می‌گرفتیم؛ اما متأسفانه بچه‌هاخودشان نیامدند. بسیاری از آن‌ها می‌گفتند ما در لیگ بازی کردیم، چرا باید تست بدهیم؟!

حرفشان درست نبود؟

نه، اصلا. لیگ‌های دسته ۳ و ۲ نه پخش تلویزیونی دارد و نه چندان دیده می‌شود، من مربی از کجا باید بازیکن را بشناسم؟! طبیعی است که در این سطوح باید بازیکن چند جلسه‌ای در تمرین حاضر شود تا مربی او را ببیند. بازیکن انگار عارش بود بیاید و تست بدهد. به‌هر حال هر مربی یک فلسفه و دیدگاهی دارد. بازیکن اگر توانمندی دارد، نباید نگران دادن تست باشد. تست‌دادن یک فرایند رایج در همه دنیاست و حتی تیم‌های بزرگ هم این کار را می‌کنند.

الان فرایند جذب بازیکن برای تیمتان تمام شده است؟

نه هنوز؛ اما ما باید تا پایان همین هفته تیممان را ببندیم. من قبلا هم گفته‌ام این تیم مال بچه‌های مشهد است، ولی وقتی خود آن‌ها نمی‌خواهند و نمی‌آیند، من مجبورم لیستم را از بازیکنان غیربومی پُر کنم.

چند بازیکن تا الان جذب کردید؟

۸ نفر از بازیکنان بزرگ‌سال با باشگاه قرارداد بستند و این هفته هم شش‌هفت نفر دیگر قراردادشان را با باشگاه به امضا می‌رسانند.

برنامه آماده‌سازی‌تان تا شروع رقابت‌ها چطور است؟

۲ اردو خواهیم داشت؛ یکی هفته آینده و دیگری ۲ هفته مانده به مسابقات. از مدیران تیم خواستیم ترجیحا این اردو‌ها خارج از استان باشد. حالا باید ببینیم چه می‌شود.

شناختی هم از تیم‌های لیگ دسته ۲ (رقبایتان) دارید؟

تیم‌های لیگ دسته‌دوم ناشناخته هستند و خیلی نمی‌توان روی آن‌ها از قبل کار کرد. یک گروه آنالیز به باشگاه معرفی کردم که این هفته قراردادشان را می‌بندند. این عزیزان در بازی‌ها ما را کمک می‌کنند و در ۱۵‌دقیقه اول بازی آنالیز تیم حریف را به ما می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->