استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

حضور رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مشهد در تمرینات تیم فوتبال پیام توس

  • کد خبر: ۸۸۶۹۳
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
حضور رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مشهد در تمرینات تیم فوتبال پیام توس
حسین علوی مقدم گفت: بومی‌گرایی در پیام اتفاقی مبارک است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در تمرینات تیم فوتبال پیام توس خراسان، احیای این باشگاه قدیمی فوتبال مشهد را اتفاقی مبارک خواند. سیدحسین علوی‌مقدم روز گذشته در محل تمرین تیم پیام واقع‌در زمین چمن حجاب مشهد حاضر شد و در جمع مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: پیام پیشینه و عقبه خوبی در فوتبال ما دارد و احیای مجدد این باشگاه اتفاق خوبی است که باید بابت آن از مسئولان این تیم تشکر کنم.

وی افزود: من برای تیم فوتبال پیام و ابومسلم بازی کردم و با این تیم‌ها خاطرات زیادی دارم. می‌دانم شما برای مجموعه پیام دغدغه دارید و احیای دوباره این باشگاه به فوتبال ما کمک خواهد کرد. علوی‌مقدم با اشاره به رویکرد شورای اسلامی شهر مشهد به امر ورزش اظهار کرد: نگاهمان این است که بچه‌های بومی مشهد توانایی ویژه‌ای دارند که در این سال‌ها به آن نگاه نشده است. پیام که احیا شده، خیلی از بچه‌های بومی را دوباره دور هم جمع کرده است. این برای ما جای تشکر ویژه از مجموعه پیام دارد که کار ارزشمندی انجام دادند.

وی یادآور شد: حقیقت آن است که در این سال‌ها از ظرفیت‌های موجود در فوتبال خراسان استفاده نشده است. همین الان در خارج مشهد فوتبالیست‌های خوبی در لیگ‌برتر داریم که در حقشان اجحاف شده است.

وی تصریح کرد: رویکرد ویژه ما در کمیسیون ورزش شورا، نظام‌مندکردن ورزش در حوزه شهرداری است. این نظام‌مندکردن ورزش شهرداری از تصمیم‌های مهمی بود که دوستان من در شورای ششم با رویکرد احیای ورزش محلات و بحث استعدادیابی گرفتند. علوی تأکید کرد: نگاه ما در شورای ششم این است که از مجموعه‌هایی مثل پیام حمایت کنیم. بحث ما در ورزش قهرمانی تسهیلگری است؛ یعنی ما ساختار را در ورزش ایجاد کنیم و به مجموعه‌هایی که در بحث ساختاری مشکل دارند، کمک کنیم تا این مشکلات را نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->