صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یکی از کاربران تیک‌تاک ویدیوهای جذابی می‌سازد که در آن اشیاء معمولی خانه‌اش را مانند اسلحه‌ها در بازی‌های شوتر نقش اول (FPS) ریلود یا «مسلح» می‌کند.

شهرآرانیوز - یکی از کاربران تیک‌تاک ویدیوهای جذابی می‌سازد که در آن اشیاء معمولی خانه‌اش را مانند اسلحه‌ها در بازی‌های شوتر نقش اول (FPS) «ریلود» یا «مسلح» می‌کند.

این کاربر که در تیک‌تاک با نام کاربری Kommander Karl پست می‌گذارد، حدود 25 سال است که عنوان‌های شوتر نقش اول بازی می‌کند، اما در اوایل دهه 2000 بود که متوجه استعدادش در ساخت انیمیشن‌های ریلود اسلحه شد. او اخیرا از تخصص منحصربه‌فردش در این زمینه استفاده کرده و آن را به موفقیتی چشم‌گیر در TikTok تبدیل کرده است. او در تیک‌تاک با هروسیله‌ای در خانه‌اش (توستر، اسباب‌بازی، قوطی آب معدنی، کنسول نینتندو سوییچ) مثل بازی‌های تیراندازی عمل ریلود اسلحه انجام می‌دهد. جادوی کار او در این است که هرچیزی را با بهترین صداگذاری و در واقعی‌ترین حالت ممکنش ریلود می‌کند. حالا ویدئوهای او به یکی از پربازدیدتریی سرگرمی‌ گیمرها تبدیل شده‌اند.

کارل درباره کارش به GamesRadar گفته است:

«معمولا یک وسیله خوب برای ریلودکردن دارای یک جزء قابل‌جداشدن است که می‌توان از آن به‌عنوان خشاب استفاده کرد. اشیاء با اجزای اضافی (مانند قطعات کشویی یا چرخان، دکمه‌ها و غیره) بهترین هستند. برای مثال توستر سوژه‌ای فوق‌العاده برای ریلود است زیرا جزء خشابی و قابل‌جداشدنش نان است و می‌توانیم از دسته و دکمه‌های بیرونی آن هم استفاده کنیم.»

او گفته است بازی‌های Call of Duty، Battlefield و Far Cry دارای انیمیشن‌های ریلود عالی هستند، اما درواقع بازی Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter بیشترین تأثیر را روی ویدیوهای او گذاشته است.

کارل به عنوان هنرمندی که در صنعت بازی‌های ویدئویی کار می‌کند، تحلیل یا توضیح تکنیکی عجیب و غریبی را نیز برای ویدئوهایش به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید این ویدئوها را هم در کنار ویدیوهای ریلود ادامه خواهد داد. 

در ادامه می‌توانید محبوب‌ترین ویدئوهای او را ببیند و اگر بیشتر خواستید به پیج او (Kommander Karl) سر بزنید:

 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.