هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

تیک تاک، محبوب‌ترین دامنه اینترنتی سال ۲۰۲۱، حتی بالاتر از گوگل

  • کد خبر: ۹۳۰۴۸
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
تیک تاک، محبوب‌ترین دامنه اینترنتی سال ۲۰۲۱، حتی بالاتر از گوگل
تیک تاک آنقدر بین مردم محبوب شده که این پلتفرم با شکست‌دادن گوگل به محبوب‌ترین دامنه سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - تیک تاک آنقدر بین مردم محبوب شده که این پلتفرم با شکست‌دادن گوگل به محبوب‌ترین دامنه سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است.

جوانان و نوجوانان نسل جدید شاید از نظر دیجیتالی سوادی نداشته باشند، اما قدرت این نسل به حدی است که توانست «تیک تاک»، پلتفرم چینی اشتراک‌گذاری ویدئو را به محبوب‌ترین دامنه سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) تبدیل کند.

گوگل به لطف طیف وسیعی از خدماتش، مانند نقشه‌ها، عکس‌ها و حتی پروازها، دامنه‌ بسیار قدرتمندی به‌حساب می‌آید؛ اما این غول جستجو به گفته شرکت امنیت فناوری کلاودفلر، رتبه نخست محبوب‌ترین دامنه سال را به پلتفرمی به نسبت نوپا واگذار کرد.

به گزارش Cnet، کلاودفلر براساس رتبه‌بندی ترافیک اینترنتی، اعلام کرد که تیک تاک در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) عنوان محبوب‌ترین وب‌سایت جهان را از آنِ خود کرد.

در رتبه‌بندی ترافیک اینترنتی سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) گوگل محبوب‌ترین دامنه سال بود و تیک تاک در رتبه هفتم فهرست قرار داشت. این شبکه اجتماعی امسال با کنار زدن گوگل، به جایگاه اول صعود کرد، اما باقی دامنه‌ها کماکان جایگاه سال گذشته خود را حفظ کرده‌اند.

تیک تاک در ابتدا با فیلم‌برداری مخاطبان از لب‌زدن خود با پخش آهنگ یا ویدیویی، به شهرت رسید؛ اما در دوران همه‌گیری کرونا با خانه‌نشینی مردم، افراد زیادی در همه رده‌های سنی، برای سرگرمی و استراحت به تیک تاک روی آوردند و بعد از آن این پلتفرم میزبان محتوا‌های بیشتری در دسته‌بندی‌های مختلف شد.

کلاودفلر درباره روند صعود تیک‌تاک، نوشته است:

تیک تاک در سال ۲۰۲۱ (۱۳۹۹- ۱۴۰۰)، برای چند روز کوتاه بین ماه‌های فوریه (بهمن)، مارس (اسفند) و می (اردیبهشت)، در رتبه اول این فهرست قرار گرفت؛ اما از ۱۰ آگوست (۱۳ مرداد) به بعد در بیشتر روز‌ها دامنه‌ای پیشتاز بود.

فهرست کامل ۱۰دامنه محبوب سال ۲۰۲۱ (‍۱۴۰۰):

TikTok

Google

Facebook

Microsoft

Apple

Amazon

NetflixYouTube

Twitter

WhatsApp

 

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->